نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی

با تلاشهای گسترده اداره ورزش و جوانان استان، ورزش "دورود" ارتقاء یافته است

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۰:۵۸:۲۰
کد خبر: ۵۱۷۴۳۸
با تلاشهای گسترده اداره ورزش و جوانان استان، ورزش  دورود ارتقاء یافته است
مجید کیانپور افزود:همچنین از مردم ساکن منطقه درخواست می کنیم تا در حفظ و نگهداری این اماکن کوشیده و دقت خاطر ویژه ای به این مسئله داشته باشند زیرا این اماکن برای خدمت به خود این مردم بوده و با نگهداری درست و بهینه آنها اسباب استفاده همه جوانان منطقه و روستا را فراهم نکرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح طرح های عمرانی ورزشی شهرستان دروودگفت: با تلاشهای گسترده اداره ورزش و جوانان استان، انصافا ورزش شهرستان دورود به نسبت دیگر نقاط استان ارتقاء یافته که این امر مرهون زحمات مدیر کل ورزش و جوانان استان و تیم اجرایی ایشان می باشد و امید آن داریم که این روند همچنان ادامه یابد.

مجید کیانپور افزود:همچنین از مردم ساکن منطقه درخواست می کنیم  تا در حفظ و نگهداری این اماکن کوشیده و دقت خاطر ویژه ای به این مسئله داشته باشند زیرا این اماکن برای خدمت به خود این مردم بوده و با نگهداری درست و بهینه آنها اسباب استفاده همه جوانان منطقه و روستا را فراهم نکرده است.

وی ادامه داد:  امید آن داریم که با تلاش و همکاری یکدیگر بتوانیم در دیگر روستاها نیز این امکان را گسترش داده و احداث نماییم.

کیانپور اظهارداشت : از جناب عزیزپور انتظار و توقع داریم تا با مساعدت و همکاری مضاعف و هر چه بیشتر انشاءالله بتوانیم عملیات اجرایی چندین پروژه ازین قسم را نهایتا تا هفته دولت در سال آینده آغاز نکرده  و اقدامات بهتر و قابل توجه تری را برای آحاد مردم داشته باشیم تا سبب شور و نشاط بیشتری در جوانان منطقه گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز