محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ارومیه

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۰:۰۳
کد خبر: ۵۱۷۶۶۷
محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ارومیه
رئیس پلیس راهوراستان آذربایجان غربی از آمادگی کامل این پلیس با استفاده از تمام توان پرسنلی و تجهیزاتی جهت تامین نظم و امنیت ترافیکی در راستای طرح ویژه ترافیکی راهپیمایی یوم ا.. 22 بهمن 1395 خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سرهنگ علی سعیدی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ، محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم ا… 22 بهمن 1395 را در مرکز استان به شرح ذیل اعلام و در این خصوص اضافه نمودند که از ساعت 8صبح روز یوم ا… 22 بهمن از عبور ومرور هرگونه وسایل نقلیه به این محدوده ها تا اتمام مراسم راهپیمایی جلوگیری به عمل خواهد آمد .

1- تقاطع شهید مدنی -شهید مطهری به سمت میدان ولایت فقیه

2-خیابان طالقانی به سمت میدان ولایت فقیه

3- خیابان وحدت به سمت میدان دفاع مقدس-میدان جانبازان به سمت دفاع مقدس

4-از بریدگی اول بلوار شیخ شلتوت به سمت میدان دفاع مقدس

5- تقاطع مافی-رسالت به سمت میدان دفاع مقدس

6-تقاطع خیابان گلدیس با پزشکیان به سمت مصلی بزرگ امام خمینی (ره)

7-تقاطع عطایی-امام به سمت میدان ولایت فقیه

8- تقاطع بعثت-باکری به سمت خیابان شهید منتظری

9-میدان جانبازان به سمت میدان دفاع مقدس

10-خیابان محراب به سمت مصلی بزرگ امام خمینی

کلیه معابر منتهی به مسیرهای یاد شده

در ادامه سرهنگ علی سعیدی از مردم شهید پرور، انقلابی و فهیم درخواست نمود که همانند سالهای قبل 1- حتی الامکان از آوردن وسایل نقلیه شخصی در محیط پیرامون مسیرهای راهپیمایی خودداری و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند 2- از پارک نمودن وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی و تقاطع های منتهی به مسیرهای راهپیمایی جدا پرهیزنمایند.

  در غیر اینصورت توسط جرثقیل های راهور خودروهای پارک شده به پارکینگ منتقل خواهند شد3- تردد شهروندان با موتورسیکلت و دوچرخه در مسیرهای راهپیمایی و در بین جمعیت ممنوع خواهد بود همچنین جهت رفع مشکلات ناشی از محدودیتهای ترافیکی ایجاد شده با خادمین خود در پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی همکاری لازم را داشته و جهت رسیدن به مقصدشان از سایر مسیرها استفاده نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز