بهره برداری از ۲۴۳ پروژه گازرسانی دراستان آذربایجان غربی در حضور معاون وزیر نفت

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۱۷۹۷۵
بهره برداری از ۲۴۳ پروژه گازرسانی دراستان آذربایجان غربی در حضور معاون وزیر نفت
در حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، 243 پروژه گازرسانی دراستان آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،همزمان با هشتمین روز از دهه فجر و در حضور حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و محمود آستانه مشاور وزیر نفت در طرحهای گازرسانی پروژه های گازرسانی به دو شهر و ۲۴۳ روستای استان آذربایجان غربی بهره برداری و کلنگ زنی شد.

بهره مندی ۶۸ درصدی خانوارهای روستایی آذربایجان غربی از نعمت گاز

در این مراسم منصور صادقیان مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ریالی ۱۳۴میلیارد تومانی این پروژه ها گفت: پروژه گازرسانی به شهر سیلوانا و ۹۲ روستای استان امروز به بهره برداری رسید و عملیات گازرسانی به شهر سرو و ۱۵۰ روستای دیگر نیز کلنگ زنی شد که تلاش داریم تا خردادماه سال ۹۶ به افتتاح برسد.

وی افزود: با بهره برداری از پروژه های گازرسانی هم اکنون ۶۸ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: تمام تلاش شرکت ملی گاز بر آن است که تا پایان سال ۹۷، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

محدودیت ها، خدمت رسانی دولت را متوقف نکرده است

حمیدرضا عراقی هم در این مراسم گفت: با بهره برداری از طرح گازرسانی به سیلوانا و روستاهای استان وعده دولت یازدهم در استان آذربایجان غربی به بار نشست و دولت یازدهم نشان داد که محدودیت ها نتوانسته خدمت رسانی دولت را متوقف کند.

وی افزود: انتظار نداشتیم کلنگ زنی انتقال گاز به سیلوان که یک سال قبل زده شد در موعد مقرر به پایان برسد ولی با تلاش های صورت گرفته این مهم اتفاق افتاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز