گزارش کامل از راهپیمایی ۲۲ بهمن پاکدشت؛

امروز پاکدشت حماسه عظیم را در تاریخ ثبت کرد

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۳۷:۴۷
کد خبر: ۵۱۸۵۱۶
امروز پاکدشت حماسه عظیم را در تاریخ ثبت کرد
پاکدشت- مردم غیور مند شهرستان پاکدشت صبح امروز و همزمان با سالگرد سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خود یکدلی و وحدت را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مردم ولایی و غیور مند شهرستان پاکدشت صبح امروز و همزمان با سالگرد سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و یکدلی و یکرنگی و وحدت را جشن گرفتند.

امروز ترک و لر و کرد در کنار هم و با هم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و در کنار هم فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را یکدل فریاد زدند و بیان نمودند که هیچ ابرقدرتی نمی تواند حق مسلم ملت ایران را پایمال نماید.

در مسیر راهپیمایی 22 بهمن پاکدشت مردم پلاکاردهای شهدای انقلاب چون شهید محسن شهبازی را حمل می نمودند تا بگویند شهدا ما همچنان پای عهد و پیمان خود ایستاده ایم.

لازم به ذکر است محسن شهبازی در روز 22 بهمن سال 57 مجسمه شاه را به پایین انداخت تا دنیا سقوط رژیم 2500 ساله شاه را به نظاره بنشیند.

وی در بمب باران خیابان یبر پاکدشت که توسط هواپیماهای صهیونیستی صورت پذیرفتدر سن 17 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در آن زمان وی یک پسر یک سال و نیمه داشت و تولد فرزند دوم خود را ندید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز