فرماندار شهرستان قدس در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت"

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده پشتیبانی و حمایت مردم از انقلاب و آرمان‌های امام راحل است

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۶:۰۳
کد خبر: ۵۱۸۸۸۰
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده پشتیبانی و حمایت مردم از  انقلاب و آرمان‌های امام راحل است
مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی مردم شهرستان قدس با حضور سید مهدی محمدی فرماندار ، حجت السلام میراحمدی امام جمعه ، معاونین و کارکنان فرمانداری ، بخشدار مرکزی ، سایر مسولان و حضور گسترده شهروندان شهرستان قدس همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس در حاشیه مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد، حضور پرشور عموم مردم در راهپیمایی 22 بهمن  که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 است، نشان از این دارد که مردم در هر لحظه پشتیبان انقلاب، اسلام و آرمان‌های امام راحل هستند و هیچ‌گاه از این حمایت خود دست برنمی‌دارند.

وی افزود، همان‌طور که رهبر فرزانه حضرت آیت ا.. خامنه ای  (مدظله العالی) فرمودند ( 22 بهمن هر سال فرصتی استثنایی برای تجدید پیمان یک ملت با آرمان‌های انقلاب خود و دالی بر عزم همگانی برای صیانت از این آرمان ها است.)

محمدی تاکید کرد، همگان دیدند راهپیمایی امسال مخصوصا در شهرستان قدس بسیار پرشورتر و پر تعدادتر برگزار شد و این بدین معنا است که استکبار هر کاری که انجام دهد به در بسته می‌خورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز