عیادت کادر فنی وبازیکنان خیبرخرم آباد از امیر رضا سپهوند بازیکن مصدوم امید خیبر

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۹:۰۹
کد خبر: ۵۱۹۰۴۶
عیادت کادر فنی وبازیکنان خیبرخرم آباد از امیر رضا سپهوند بازیکن مصدوم امید خیبر
کادر فنی وبازیکنان خیبر از امیر رضا سپهوند بازیکن مصدوم امید خیبر عیادت کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، کادر فنی وبازیکنان خیبر از امیر رضا سپهوند بازیکن  مصدوم امید خیبر عیادت کردند .

در یک اقدام پسندیده وقابل توجه کادر فنی وکاپیتانهای خیبر به نمایندگی از بازیکنان ،سرپرست ومدیر رسانه ی باشگاه خیبر خرم آباد  با حضور در منزل امیر رضا سپهوند مهاجم با آتیه وخوش نقش امید خیبر از این بازیکن با اخلاق وگلزن عیادت کردند.  

امیر سپهوند از ناحیه زانو ورباط صلیبی آسیب دیده وامیدوار است با رفع مصدومیت بار دیگر با قدرت به میادین برگرد.

وشمس الدین سپهوند پدر این بازیکن که از پیشکسوت ارزنده ومربی خوش نام فوتبال لرستان است با تقدیر حضور وزحمات کادر فنی وبازیکنان خیبر از این حرکت نیکو وقابل توجه  قدر دانی  وبرای این تیم در بازیهای آتی  لیگ یک آرزوی موفقیت وپیروزی کرد.

در  این عمل نیک وپسندیده   سرمربی خیبر  داود حق دوست ،سرپرست کیانوش کهزادی،مدیر رسانه .سیامک  کوهگردزاده ،کاپیتان  های  این تیم فرزاد بهاری وعلی صدراحضور داشتند .

داود حقدوست مربی با اخلاق وجوان خیبر با اظهار تاسف از مصدومیت امیر رضاسپهوند برای این بازیکن با آتیه آرزوی سلامتی کردو شمس الدین سپهوند پیشکسوت فوتبال لرستان وپدر این بازیکن با تقدیر از حرکت جوانمردانه حقدوست وباشگاه خیبر گفت :ایمان دارم خیبر در ادامه با تفکرات تاکتیکی حقدوست وتعصب بازیکنان نتایج خوبی کسب کند.

گفتنی است کانون هواداران باشگاه خیبر نیز با عیادت از این بازیکن نقش موثری در بهبود روحیه این بازیکن داشتند ودر این اقدام  خیر هم ایرج درویشی سجاد بازرگان مهدی نظری و مجید حسنپور نقش مهمی ایفا نمودند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز