به دنبال استقبال بی‌نظیر مردم

نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» تا ۲۵ بهمن ماه امسال تمدید شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۰:۱۲
کد خبر: ۵۱۹۱۳۱
نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» تا ۲۵ بهمن ماه امسال تمدید شد
دبیر اجرایی نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» گفت: برگزاری این نمایشگاه به دلیل استقبال و درخواست مردم تا 25 بهمن ماه امسال تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هادی حاجی زاده با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه فجر آفرین به مناسبت دهه مبارک فجر از 15 تا 22 بهمن ماه امسال در مجتمع کوثر برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه به دلیل استقبال و درخواست مردم تا 25 بهمن ماه امسال تمدید شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که با عنوان «مشهد دوست داشتنی» برگزار شده است، تلاش شده تا مشهد قدیم در قالب اصناف، اماکن و خیابان‌های تأثیرگذار این شهر در انقلاب اسلامی همراه با برنامه‌های مختلف مناطق 13 گانه شهرداری مشهد برای مردم به نمایش گذاشته شود.

دبیر اجرایی دومین نمایشگاه فجرآفرین با اشاره به اینکه از 15 تا 22 بهمن ماه امسال 103 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید داشته‌اند اضافه کرد: احتمال تغییر شکل این نمایشگاه برای برگزاری دوباره آن در پایان امسال به مناسبت نوروز 96 نیز وجود دارد.

گفتنی است؛ دومین نمایشگاه فجرآفرین در مجتمع کوثر واقه در بلوار کوثر، میدان پژوهش، مقابل کوثر شمالی 39 تا 25 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز