مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

کلنگ احداث بیمارستان ۷۰۰تختخوابی به زمین زده شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۷:۴۹
کد خبر: ۵۱۹۲۲۳
کلنگ احداث بیمارستان ۷۰۰تختخوابی به زمین زده شد
مسعود حق لطفی از کلنگ زنی احداث بیمارستان 700تختخوابی در قزوین با حضور معاون رییس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر کلنگ احداث بیمارستان 700تختخوابی قزوین با حضور جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، فریدون همتی استاندار، داود محمدی و حمیده زرآبادی نمایندگان مردم شهرستان های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون عمرانی، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، رضا عسگری فرماندار البرز و جمعی از مدیران و مسوولین استانی در زمینی به مساحت هشت و نیم هکتار به زمین زده شد.

حق لطفی در خصوص این پروژه توضیح داد: با توجه به ضرورت برطرف کردن نیازهای خدمات درمانی و بهداشتی در استان، زمینی به مساحت هشت و نیم هکتار جهت احداث بیمارستان 700تختخوابی در ابتدای شهرک کوثر به این موضوع اختصاص یافت که در دهه فجر کلنگ زنی شد.

وی با تاکید بر سیاست های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر فراهم کردن بسترهای افزایش میزان ارائه خدمات شهروندی افزود: هرگونه اقدامی که توسط دستگاه های مختلف برای افزایش کیفیت زندگی شهرنشینی صورت گیرد مورد نظر راه و شهرسازی بوده و این اداره کل با همه امکانات و توان از تحقق آن حمایت خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه زمین مذکور متعلق به تعاونی مسکن سپاه می باشد خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی در قبال در اختیار گرفتن این زمین، زمینی را به قیمت کارشناسی در اختیار این تعاونی قرار داده و زمین هشت و نیم هکتاری واقع در ابتدای شهرک کوثر را جهت احداث بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی واگذار خواهد کرد.

وی گفت: این زمین صرفا جهت احداث بیمارستان بوده و هیچگونه تغییر کاربری دیگری در آن امکانپذیر نخواهد بود.

حق لطفی شرایط واگذاری زمین را بر اساس ضوابط سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد و یادآور شد: با احداث این بیمارستان بخش قابل توجهی از نیازهای موجود در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی استان مرتفع شده و گام موثری در راستای افزایش سلامت شهروندان برداشته خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین زیربنای پیش بینی شده برای این بیمارستان را 58904متر مربع دانست و عنوان کرد: عملیات احداث این بیمارستان توسط قرارگاه خاتم الانبیا انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز