نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین:

امنیت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۱:۳۶
کد خبر: ۵۱۹۲۵۴
امنیت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است
آیت الله عبدالکریم عابدینی گفت: ایجاد امنیت و ثبات در منطقه امروزه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بشمار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن اظهار کرد: امروزه شاهد ثبات و امنیت در کشور و مناطق مختلف جهان هستیم که وضعیت کنونی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی محسوب می شود.

آیت الله عابدینی ارتقای «بینش دینی» جامعه جهانی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بروز و ظهور انقلاب باعث آشنایی بیشتر جهانیان با دین اسلام شد تا فهم بیشتری از خداشناسی حاصل شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22بهمن افزود: حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی 22بهمن جای تبریک دارد و باید سپاسگزار خدای متعال باشیم.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: از همه دست اندرکاران و مسوولان که زمینه سازی کردند تا این حماسه پرشور خلق شود، تشکر می کنیم و سپاسگزار خدای متعال هستیم که یک بار دیگر دل هایمان را به هم پیوند زد و به ما لیاقت حضور در این حماسه با شکوه را داد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه «احیای ارزش ها و مقابله با منکرات»، دستاورد دیگر انقلاب به شمار می آید گفت: امروز حساسیت عمومی نسبت به اختلاس و منکرات در کشور ایجاد شده است و این هم به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده چراکه در گذشته این حساسیت و آگاهی وجود نداشت.

وی «حمایت از مسلمانان و مستضعفان جهان» را دستاورد دیگر انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: پیش از انقلاب، بنزین هواپیماهای جنگنده صهیونیستی را رژیم شاه تأمین می کرد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، موشک هایی در اختیار داریم که می تواند نقطه به نقطه سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار دهد و صهیونیست ها را دفن کند.

آیت الله عابدینی تأکید کرد: «امنیت»، دستاورد مهمی است که باید قدردان آن بود و ایران اسلامی در این حوزه آن قدر توانمند است که آمریکایی ها برای جابجایی در خلیج فارس باید از بسیجیان و نیروهای مسلح ما اجازه بگیرند.

خطیب جمعه قزوین ادامه داد: سوریه در حال سقوط بود اما به برکت انقلاب اسلامی آمریکایی ها نتوانستند نقشه هایشان را در عراق و سوریه عملی کنند.

وی ابراز کرد: «امیدوار کردن همه مردم دنیا به صلح جهانی»، دستاورد دیگر انقلاب اسلامی می باشد که با فرهنگ مهدویت محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: رفتارهای امثال ترامپ در مردم جهان استرس و ناامنی ایجاد می کند اما ما در مقابل آن فرهنگ، از صلح جهانی سخن می گوییم که مردم عالم را امیدوار می کند.

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، ابراز کرد: باید فرهنگ حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) را به همه عالم منتشر کنیم.

امام جمعه2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز