حماسه وحدت ملی

جامعه ورزش و جوانان شهرستان پردیس در راهپیمایی ۲۲ حضور مسئولانه داشتند

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۷:۵۹:۱۱
کد خبر: ۵۱۹۳۸۶
جامعه ورزش و جوانان شهرستان پردیس در راهپیمایی ۲۲ حضور مسئولانه داشتند
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت، ورزشکاران وجوانان همیشه نقش بسزایی در پیروزی هایی که در عرصه سیاسی، فرهنگی، ورزشی وا قتصادی بدست آمده دارند.

 به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، مدیران و دست اندرکاران ورزش و جوانان، پیشکسوتان، ورزشکاران،جوانان برترمنتخبسال 95، هیات ها و باشگاه های ورزشی همگام با سایر مردم انقلابی  شهرستان و ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن حضور یافتند و یکبار دیگر طنین، استقلال، آزادی،جمهوری اسلامی را به یاد و خاطره بهمن 57 سردادند.

ورزشکاران رشته تکواندو به صورت نمادین و با  پوشیدن لباس های رشته ورزشی خود و در حالی که پلاکاردهای مختلفی را با خود حمل می کردند و با اجرای حرکات ورزشی شکوه خاصی به راهپیمایی داده بودند.
سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اظهار داشت:  جامعه ورزش شهرستان پردیس به مانند همیشه در یک اقدام خود جوش وظیفه خود دانستند دراین راهپیمایی تاریخی شرکت کنند.
 
وی افزود: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی به آنهایی که به دنبال تشدید تحریم ها هستند نشان داد که این حرکت های نخ نما و کهنه اثری در روحیه مردم انقلابی ایران نداشته و نخواهد داشت.
 
سیفی تصریح کرد: ورزشکاران وجوانان همیشه نقش بسزایی در پیروزی هایی که در عرصه سیاسی،فرهنگی،ورزشی واقتصادی بدست می آید،دارند از این رو باید قدر این قشر جوانان و تاثیر گذار را دانست و برای آنها برنامه ریزی کرد.
 
وی از حضور جامعه ورزش و جوانان در این راهپیمایی تشکر کرد و اظهار داشت: ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش با همان روحیه ای که نشان از پهلوانی،گذشت و وفاداری است به یاد سال 57 شرکت کردند و بار دیگر دین خود را نسبت به انقلاب ادا کردند.حضور ورزشکاران در این راهپیمایی به نشانه عشق به انقلاب است و قطعا این همبستگی نمی تواند به کشور آسیب برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز