۲قصاب متخلف در بویین زهرا جریمه شدند

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۱۹۶۳۴
۲قصاب متخلف در بویین زهرا جریمه شدند
پرونده تخلف متصدیان دوباب قصابی به دلیل کشتار غیرمجاز به دادگاه ارجاع شد که با برخورد قاطع قاضی پرونده، متخلفین به جزای سنگین نقدی مجموعا به مبلغ 120میلیون ریال محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر مهدی مهرزاده رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویین زهرا گفت: با همکاری نزدیک اداره دامپزشکی شهرستان بویین زهرا و قوه قضائیه، شاهد برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفین و تهدید کنندگان بهداشت جامعه هستیم که این خود به تغییر نگرش کلی جامعه و حساسیت ویژه مردم و مسوولان در خصوص بهداشت جامعه مربوط می باشد.

دکتر مهدی مهرزاده در تشریح این خبر افزود: بر اساس گزارش های مردمی و پیرو بازدیدهای مستمر واحد نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره دامپزشکی شهرستان بویین زهرا از واحدهای عرضه، 2باب قصابی در شهرستان بویین زهرا مدت ها تحت نظر بود که پس از بازدید مشترک بازرسان دامپزشکی با ماموران نیروی انتظامی مشخص گردید قصاب متخلف اقدام به کشتار غیرمجاز دام و عرضه آن می نماید.

دکتر مهرزاده اظهار داشت: پرونده تخلف متصدیان دوباب قصابی به دلیل کشتار غیرمجاز، به دادگاه ارجاع شد که با برخورد قاطع قاضی پرونده، متخلفین به مبلغ 120میلیون ریال محکوم شدند.

این کارشناس دامپزشکی تصریح کرد: از جمله خطرات و بیماری های قابل انتقال از طریق لاشه آلوده، بیماری تب خونریزی دهنده کریمه- کنگو می باشد که تنها راه مقابله با آن کشتاردام در شرایط بهداشتی کشتارگاه ها و نگهداری لاشه کشتار شده در سردخانه به مدت 24ساعت می باشد.

در پایان به عموم مردم توصیه می شود از خرید گوشت فاقد نشانگذاری کشتارگاهی جداً پرهیز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز