با ریزش نزولات آسمانی؛

مدیریت بحران استان قزوین تشکیل جلسه داد

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۵:۳۲
کد خبر: ۵۲۰۲۱۲
مدیریت بحران استان قزوین تشکیل جلسه داد
باتوجه به شرایط جوی نامساعد و بارش برف جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در پی ریزش نزولات آسمانی طی روزهای اخیر و برف و یخبندان در استان قزوین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین به ریاست رضا گروسی در محل استانداری تشکیل جلسه داد.

گروسی در این جلسه بر همکاری هرچه بیشتر دستگاه های عضو شورا با دستگاه های امداد رسان در جهت بازگشایی معابر شهری و راه های استان تاکید کرد و خواستار آمادگی کامل برای اسکان مسافران و خدمات رسانی به هم استانی ها شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه و جمعیت هلال احمر استان  نسبت به آماده سازی مساجد و حسینیه ها جهت اسکان اضطراری و تجهیزات لازم و اقلام ضروری و ... اقدام کرده اند و مراکز امدادرسان در نزدیکی محل های مذکور نیز آماده پذیرایی از در راه ماندگان هستند.

وی افزود: شهردای و بنیاد مسکن همکاری لازم را با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای داشته اند و کلیه دستگاه ها و ماشین آلات راه سازی را جهت استفاده در مواقع ضروری در اختیار آنان قرار داده اند.

این مقام مسوول با تاکید بر آمادگی کامل و ماموریت اعضا شورای هماهنگی مدیریت بحران و دستگاه های امداد و نجات استان گفت: استاندار قزوین خواستار حضور فرمانداران و شهرداران و بخشداران در محل خدمت رسانی طی روزهای آینده شده است.

مدیریت بحران2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز