مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

آزادراه قزوین-زنجان تا عصر امروز بازگشایی خواهد شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۳:۰۴
کد خبر: ۵۲۰۵۰۴
آزادراه قزوین-زنجان تا عصر امروز بازگشایی خواهد شد
رضا گروسی از بازگشایی آزاد راه قزوین- زنجان تا عصر امروز دوشنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رضا گروسی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت بارش برف در استان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر آزاد راه قزوین –زنجان مسدود است  و با تلاش ها و هماهنگی های صورت گرفته تا عصر امروز این محور مواصلاتی بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با معاونت عمرانی و اداره کل مدیریت بحران استانداری زنجان و تلاش تیم راهداری اکیپ هایی از  دو استان قزوین و زنجان در حال بازگشایی این محور هستند .

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: در دو محور  قزوین به تاکستان و قزوین به رشت با محدودیت تردد مواجه هستیم و تریلی ها حق عبور از این دو محور را تا اطلاع ثانوی ندارند.

وی ادامه داد: تردد سایر خودروها و سواری ها نیز در این محورها بدون زنجیر چرخ ممنوع است و به خاطر رعایت حال و تامین امنیت خود مسافرین و شهروندان از عبور و تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

گروسی گفت: در مابقی محورهای مواصلاتی استان تردد و عبور و مرور ماشین آلات در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اظهار کرد: از بعدازظهر امروز از شدت بارش برف کاسته می شود و شاهد بارش های پراکنده در مناطق مختلف استان خواهیم بود اما به دلیل وزش باد و احتمال کولاک با یخبندان برخی از جاده ها و محورها مواجه هستیم که لازم است شهروندان گرامی از هرگونه جابجایی و مسافرت های غیرضروری پرهیز کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز