رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد:

عمل ترافیک افزایش خودروها و کاهش سرعت حرکت به دلیل بارش است

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۲۰۵۷۲
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ترافیک دیروز طبق روال هر روز آغاز شده است، گفت: با توجه به بارش برف و باران و کاهش سرعت متوسطه تردد، تراکم ترافیک در معابر بزرگراهی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، سردار مهماندار اظهار کرد: معابر بزرگراهی پایتخت شامل بزرگراه های همت، نیایش، حکیم، شیخ فضل الله، امام علی(ع) -مسیر جنوب به شمال- در گیر ترافیک سنگین است .

وی با بیان اینکه بارش باران و برف به طور معمول کاهش سرعت متوسط حرکت خودروها را در پی دارد، اظهارکرد: از سوی دیگر در ایام برف و باران، استفاده شهروندان از وسایل نقیله شخصی افزایش می یابد. به همین دلیل شاهد ترافیک سنگین معابر هستیم.

مهماندار با اشاره به پاکسازی بموقع معابر و پاشیدن شن ونمک توسط شهرداری تهران تاکید کرد: اگر در این ایام شهروندانی که مطابق معمول از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند به جای استفاده از خودروی شخصی از چتر استفاده کنند، ترافیک روال روزهای گذشته را خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: ترافیک امروز پایتخت برابر روزهای گذشته آغاز شده اما به دلیل تردد خودروهای بیشتر با سرعت کمتر، تراکم ترافیک در بزرگراه ها همچنان ادامه دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز