مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فردوسی عنوان کرد:

استقبال شرکت کنندگان از این مسابقات نشان از اهمیت و جایگاه جام فردوسی است

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۹:۴۵
کد خبر: ۵۲۰۹۷۳
استقبال شرکت کنندگان از این مسابقات نشان از اهمیت و جایگاه جام فردوسی است
استقبال نفرات و کشورهای شرکت کننده از هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فردوسی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کوروش صبوریان در حاشیه افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فردوسی با ابراز خرسندی نسبت به برگزاری این مسابقات در شهر مشهد مقدس اظهار کرد:این مسابقات یکی از رقابت‌های مهم ورزشی هم‌زمان با رویداد بزرگ «مشهد ۲۰۱۷» می باشد، لذا میزبانی دوباره این رقابت ها در شهر امام رئوف و مهربانی‌ها سبب خرسندی جامعه ورزشی مشهد به ویژه شطرنج‌بازان است.

وی با اشاره به حضور ۳۵۰ شطرنج باز از ۲۲ کشور جهان در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فردوسی گفت: تعداد نفرات و کشورهای شرکت کننده در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فردوسی نسبت به سایر رقابت‌های این رشته ورزشی، بی‌سابقه است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه استقبال شرکت کنندگان از این مسابقات نشان دهنده جایگاه و اهمیت مسابقات جام فردوسی است اضافه کرد:امیدوار هستیم که بتوانیم میزبان خوبی در این رقابت ها باشیم.

صبوریان شطرنج را ورزشی همراه با دقت و تمرکز بسیار برشمرد و یادآور شد: این ورزش غیرقابل پیش‌بینی بوده و کافی است تمرکز ورزشکار به دلایلی از بین رود که این امر سبب ایجاد مشکلات مختلف برای وی شده و ممکن است نتیجه مناسب بازی را از شطرنج باز از دست بدهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز