رییس پلیس راه استان قزوین هشدار داد؛

تردد در محورهای مواصلاتی استان با زنجیرچرخ

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۱:۱۱
کد خبر: ۵۲۱۶۶۰
تردد در محورهای مواصلاتی استان با زنجیرچرخ
سرهنگ بیگلری با اشاره به پیش بینی بارش برف، یخبندان و کاهش شدید دما از عصر امروز گفت:باتوجه به برودت هوا و یخبندان در محورهای مواصلاتی استان به رانندگان توصیه می شود حتما در صورت سفرهای ضروری زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه در راه ها و اجتناب از سفر های غیر ضروری در فصل زمستان اظهارکرد:در پی بارش های مداوم در سطح استان طی روزهای گذشته و ادامه این روند از عصر امروز تردد در کلیه محورهای مواصلاتی قزوین فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر خواهد بود.

سرهنگ بیگلری خاطرنشان کرد: تیم های پلیسی مستقر در راههای استان با قاطعیت و جدیت از تردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه با توجه حجم تردد بالا امکان وقوع تصادفات زنجیره ای شدید در زمان لغزندگی سطح معابر تا چندین برابر افزایش می یابد افزود: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی، در راه های استان، بالاخص آزاد راه ها و بزرگراه ها تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما در راه های استان باعث کندی عبور و مرور خواهد شد که در این شرایط لازم است رانندگان ضمن همراه داشتن توشه و آذوقه لازم وسیله نقلیه خود را از حیث سیستم گرمایشی و سوخت رسانی کنترل و تجهیز و در صورتی که سفر آنها غیر ضروری می باشد از انجام آن اجتناب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز