مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

اجرای طرح یک روز برای فردا در مدارس قزوین

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۵:۱۳
کد خبر: ۵۲۳۷۸۵
اجرای طرح یک روز برای فردا در مدارس قزوین
سالار قاسمی از اجرای طرح یک روز برای فردا در 700مدرسه دوره اول و دوم متوسطه استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این خبر گفت: طرح یک روز برای فردا با موضوع واگذاری اداره فعالیت های آموزشی، پرورشی و خدماتی مدرسه در ایام خاصی از سال تحصیلی به دانش آموزان منتخب 70مدرسه دوره اول و دوم متوسطه استان قزوین اجرا می شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: مهمترین مسوولیت و رسالت آموزش و پرورش، تربیت انسان هایی کارآمد، دارای اعتماد به نفس و خلاق است تا بتوانند پس از فارغ التحصیل شدن، قابلیت های خود را در عرصه های گوناگون نشان دهند.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح تقویت روحیه مسوولیت پذیری و مشارکت جویی و افزایش سطح علاقه مندی به محیط مدرسه در دانش آموزان، زمینه سازی برای تعامل بیشتر و سازنده بین دانش آموزان و اولیای مدرسه، افزایش روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، خلاقیت و نشاط در فعالیت های مدرسه و افزایش شناخت دانش آموزان از موانع و مشکلات اجرایی موجود می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: دانش آموزانی می توانند در این طرح مسوولیت داشته باشند که دارای حسن شهرت و اخلاق پسندیده، قدرت مدیریت قابل قبول و شرایط علمی متوسط و بالا باشند.

قاسمی گفت: طرح یک روز برای فردا در کلیه مدارس دخترانه و پسرانه دوره اول و دوم متوسطه به صورت هماهنگ روز دوشنبه 9 اسفند ماه برگزار می شود.

وی یادآور شد: این طرح ابتکار آموزش و پرورش استان قزوین می باشد که 15سال است اجرا می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز