شهردار خرم آباد:

تاسیسات شهربازی کیوبه قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶:۳۸
کد خبر: ۵۲۳۹۸۸
تاسیسات شهربازی کیوبه قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شود
شهردار خرم آباد گفت :شهرداری هزینه تاسیسات این شهربازی را پرداخت می‌کند و طی جلسه‌ای مقرر شد تاسیسات به قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان خریداری شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،یحیی عیدی بیرانوند در جلسه علنی شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه 800 درصد خیابان‌های شهر خرم‌آباد تا ماه آینده روکش آسفالت می‌شوند، زیرا روکش کردن خیابان‌ها با توجه به نامطلوب بودن وضعیت آن‌ها ضروری است.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: سعی می‌کنیم تا یک ماه آینده خیابان‌های شهر را برای ایام عید و حضور مهمانان نوروزی و همچنین نزدیک شدن به انتخابات آماده کنیم.

وی با اشاره به وضعیت هتل صخره‌ای شهرستان خرم‌آباد مطرح کرد: با توجه به اینکه 12هزار و 700 متر مربع زمین از پارک صخره‌ای  برای ساخت این هتل بکار رفته است زمین‌های پارک به صاحب هتل واگذار نمی‌شود.

این مسوؤل با بیان اینکه مقداری از زمین این پارک به عنوان معبر استفاده می‌شود، گفت: بنابراین نمی‌شود با حصارکشی اطراف این پارک آن را به حیاط هتل تبدیل کرد زیرا  مردم طالب استفاده از این پارک هستند.

عیدی بیرانوند درخصوص وضعیت شهربازی کیو شهر خرم‌آباد اعلام کرد: شهرداری هزینه تاسیسات این شهربازی را پرداخت می‌کند و طی جلسه‌ای مقرر شد تاسیسات به قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان خریداری شود.

شهردار خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با تردد سه چرخه‌های بدون پلاک که باعث ایجاد سد معبر می‌شوند، خاطرنشان شد: در ارتباط با این سه چرخه ها جلسه ای گرفته شد و مورد را به شورای تامین گزارش دادیم و مصوب شد هیچ وسیله‌ای بدون پلاک اقدام به تردد در سطح شهر نکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مجتمع ماهی کوثر اشاره کرد و گفت: برای مجتمع ماهی کوثر مبلغ 40 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است و طبق این درخواست قرار بوده متمم قراردادی که منعقد می‌شود اگر خسارتی یا جریمه‌ای وارد شود مالکان مجتمع آن‌ را پرداخت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز