رئیس هیأت اسکی خراسان رضوی خبر داد

پنجمین دوره مسابقات اسکی آلپاین «جام فجر» خراسان رضوی برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۸:۵۲
کد خبر: ۵۲۵۱۵۴
پنجمین دوره مسابقات اسکی آلپاین «جام فجر» خراسان رضوی برگزار می شود
رئیس هیأت اسکی خراسان رضوی گفت:پنجمین دوره مسابقات اسکی آلپاین «جام فجر» خراسان رضوی با شرکت ۲۴ نفر از بانوان و آقایان در پیست اسکی شیرباد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا مختارزاده اظهار کرد:پنجمین دوره مسابقات اسکی آلپاین با عنوان جام فجر خراسان رضوی در پیست اسکی شیرباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر روز جمعه ۶ اسفند ماه مدت زمان پیش بینی شده برای مسابقات خواهد بود،افزود:این دوره از رقابت ها با شرکت ۲۴ نفر از شهرهای مشهد،نیشابور،تربت حیدریه و قوچان در رده سنی آزاد،در رشته آلپاین و در دو بخش آقایان و بانوان در دو مانچ (دور) برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت اسکی خراسان رضوی با اشاره به نحوه برپایی این دور از مسابقات خاطرنشان کرد:اگر در بهترین تایم(زمان کوتاه) مسیر مشخص شده در پیست اسکی شیرباد را شرکت کنندگان طی کنند آنگاه نفرات برتر معرفی می شوند.

مختارزاده تصریح کرد:این مسابقات ابتدا با شروع رقابت بانوان آغاز خواهد شد و در ادامه با رقابت آقایان به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد:جوایزی که در این دور از رقابت ها برای نفرات اول تا سوم بانوان و اول تا شش آقایان پیش بینی شده است اعم از حکم قهرمانی،مدال و جایزه است.

رئیس هیأت اسکی خراسان رضوی افزود:همچنین بنا شده است تا به قید قرعه به ۲۰ نفر از تماشاچیان جوایز نفیسی اهداء گردد،همچنین نفرات برتر این دوره از مسابقات به رقابت های کشوری اعزام خواهند شد.

مختارزاده تاکید کرد:امیررضا حسینی که در دوره گذشته این رقابت ها مقام اول را در رده نوجوانان کسب کرد،پس از پایان این مسابقات به فریدون شهر اصفهان جهت شرکت در مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

مسوول کمیته فنی مسابقات:سید علی حسینی

مسوول کمیته داوران:بهروز هنری

مسوول پشتیبانی:علی کارگزار

سرپرست هماهنگی پیست:سید کاظم مظلوم

سرپرست کل مسابقات:علیرضا مختارزاده رئیس هیأت اسکی خراسان رضوی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز