فرماندار نمین:

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نمین آغازبه کار کرد

۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۲۵۵۴۱
ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نمین آغازبه کار کرد
فرماندار نمین گفت:10 کمیته در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برای خدمات دهی مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی در این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش برنا،فرهاد عبدالعلی پور با بیان این مطلب که 25 اسفندماه زمان آغاز مسافرت های نوروزی در کشور می باشد، اظهار داشت: کمیته های مختلف با تمهیدات مناسب خدمات متفاوت به مسافران ارایه و بستر معرفی مناسب شهرستان نمین به میهمانان را فراهم آورند.
وی گفت: برنامه ریزی برای خدمات دهی مناسب به مسافران و معرفی توانمندی های شهرستان باید بصورت جدی در دستور کار مسئولان باشد تا در سال 96 شهرستان نمین بعنوان محور و مقصد گردشگری بارز در کشور مطرح شود.
فرماندار نمین تاکید کرد: مهم ترین هدف در ستاد تسهیلات نوروزی کسب رضایتمندی میهمانان و گردشگران و رونق شهرستان است که دستگاههای اجرایی و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر باید در این جهت تلاش نمایند.
عبدالعلی پور نصب پلاکارد توسط دهیاران و شهرداران در سطح شهرستان برای خوش آمد گویی و مشخص کردن مکان‌های گردشگری و تفریحی روستایی، تنظیم مراکز خرید در طول تعطیلات نوروزی، آماده سازی پارک ها، فضای سبز، ورودی شهر و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر و جاده های مرتبط به شهرستان را از دیگر وظایف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان عنوان نمود.
وی افزود: انجام بازرسی ها در طول ایام نوروز و رصد کامل نحوه ارائه خدمات از جمله تمهیداتی است که باعث می شود کیفیت مطلوب ارایه خدمات سنجیده شده و نقاط قوت و ضعف برنامه مشخص شود.
وی افزود: راهنمایان گردشگری در نوروز امسال با استقرار در مبادی ورودی شهرها و مراکز تاریخی و گردشگری تعامل خوب با مسافران و گردشگران داشته و از ظرفیت های گردشگری شهرستان اطلاعات مفید ارایه دهند.
فرماندار نمین اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی و همکاری همه دستگاهها نوروزی بی خطر و بدون حوادث جاده ای داشته باشیم که آرامش، سلامتی و رضایت میهمانان و عموم مردم شهرستان به همراه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز