فرماندار ورامین :

مسائل اقتصادی در ورامین اولویت دولت است

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۷:۴۳:۱۷
کد خبر: ۵۲۵۶۵۱
فرماندار ورامین گفت:اولویت دولت در ورامین با توجه به ظرفیتهای ورامین در حوزه مسایل اقتصادی است

به گزارش خب گزاری برنا از استان تهران ،فرماندار ورامین در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای بخش جواداباد گفت:اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر انقلاب باید مورد توجه همه مسئولان و مدیران برنامه ریزی کشور باشد.

وی افزود:در ابتدای انقلاب حتی در جبهه های جنگ اسلحه مورد نیازمان را نداشتیم اما امروز دشمنان از موشک های ایران هراس دارند که این نشانه خودباوری جمهوری اسلامی و جوانان این مرز وبوم است.

وی تاکید کرد:اقتصاد کشور باید پایدار و رو به رشد باشد و اتکای اصلی نیز بر پایه اقتصاد مقاومتی و کار افرینی مردم است که دولت در این خصوص عملکرد خوبی داشته است.

وی مهمترین برنامه خود در ورامین را  مسائل اقتصادی دانست و افزود:شهرستان ورامین در حوزه اقتصادی و کشاورزی ظرفیت های خوبی دارد و اقداماتی نیز در دولت تدبیر و امید برای شکوفایی و شناسایی این ظرفیت های انجام شده است.

وی جواداباد را مهترین منبع تامین مایحتاج استان تهران در حوزه کشاورزی و دامی دانست و افزود:برپایی نمایشگاه دستاوردهای بخش جواداباد بهترین اقدام برای معرفی دستاوردهای و ظرفیتهای کشاوری ،دامی و کارافرینان است که می تواند موجب شناخت بیشتر بازار های مصرف با جواداباد شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز