رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز :

اختصاص ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار به سیل های البرز

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۷:۰۱
کد خبر: ۵۲۶۰۹۳
اختصاص ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار به سیل های البرز
175 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 12 قانون مدیریت بحران کشور به شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان اختصاص یافت.

ذبیح الله قائمی روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، افزود: این اعتبار برای بازسازی خسارات ناشی از سیل فروردین و تیرماه سال 94 توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به استان البرز ابلاغ شده است.

 

وی ادامه داد: بودجه سال 95 البرز از حیث منابع 16 هزار و318میلیارد ریال است که از این میزان 15هزار و 931 میلیارد ریال مربوط به درآمدهای عمومی ،387میلیارد ریال مربوط به درآمدهای اختصاصی است.

 

قائمی گفت:ازاین میزان درآمد عمومی در لایحه بودجه سال 95 می توان دریافت که دولت درسال آینده برای استان البرز رشد 19 درصدی را درآمدهای عمومی را پیش بینی کرده و برای درآمدهای اختصاصی دستگاه ها نیز در سال 95 رشد 3.9درصدی پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای آموزش رابطین و کاربران دستگاههای اجرایی استان به منظور آشنایی با نحوه کارکرد نرم افزار سما (سامانه منابع انسانی ) طرحی آموزشی دراین زمینه به اجرا در آمده است .

قائمی گفت:این نرم افزار امکان ارائه بموقع و دقیق آمار و اطلاعات دستگاههای اجرایی را در حوزه منابع انسانی و تشکیلات در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار میدهد، تاگامی در جهت استیفای حقوق و مطالبات دستگاهها مراجع ذیربط قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از رابطین دستگاهها مشخصات لازم جهت ورود به سامانه شامل کد کاربری ، رمز عبور دریافت کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز