در جریان سفر یکروزه به استان قزوین صورت گرفت؛

دیدار سفرا و دیپلمات های ۱۲کشور خارجی از شهرک صنعتی کاسپین

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۴:۴۷
کد خبر: ۵۲۶۱۷۸
دیدار سفرا و دیپلمات های ۱۲کشور خارجی از شهرک صنعتی کاسپین
دیدار با استاندار قزوین و بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین و شهر صنعتی البرز از برنامه های سفر یک روزه سفرا و دیپلمات های خارجی به استان قزوین بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سفرای کشورهای بلاروس، کره جنوبی، چین، بنگلادش، ویتنام و افغانستان در این بازدید حضور داشتند.

کاردار سفارت فیلیپین و قزاقستان، نفر دوم سفارت پاکستان، دبیر دوم سفارت برونئی و رایزنان اقتصادی سفارتخانه های گرجستان و تاجیکستان نیز از جمله دیگر بازدیدکنندگان از شهرک صنعتی کاسپین بودند.

در جریان بازدید سفرا و دیپلمات های 12کشور خارجی از شهرک صنعتی کاسپین، این عده ضمن آشنایی با صنایع مستقر در این محل و فعالیت آنها از واحد تولیدی ماموت تولیدکننده انواع کامیون و کامیونت با برند اسکانیا که با سرمایه گذاری مشترک داخلی و خارجی مشغول به فعالیت است، بازدید کردند.

بازدید از مرکز خدمات فناوری کسب و کار از دیگر برنامه های سفرا و دیپلمات های یاد شده در جریان حضور در شهرک صنعتی کاسپین بود.

بازدید این سفرا و دیپلمات ها در راستای آشنایی آنها با توانمندی های صنعتی استان قزوین و زمینه سازی برای جذب سرمایه گذاری خارجی در حال انجام است.

دیدار با فریدون همتی استاندار قزوین و بازدید از شرکت محصولات بهداشتی فیروز در شهر صنعتی البرز از دیگر برنامه های سفر یکروزه سفرا و دیپلمات های خارجی به استان قزوین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز