استاندار قزوین:

هر تصمیمی برای رفاه حال مسافران نوروزی مورد حمایت قرار می گیرد

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۲۶۲۷۱
هر تصمیمی برای رفاه حال مسافران نوروزی مورد حمایت قرار می گیرد
دکتر همتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین ویژه نوروز 96 بر بسیج تمامی دستگاه ها و نهادها برای میربانی شایسته از مسافران ورودی به استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر همتی استاندار قزوین در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین ویژه نوروز 96 بر بسیج تمامی دستگاه ها و نهادها برای میربانی شایسته از مسافران ورودی به استان تاکید کرد. در این جلسه که با حضور دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان در مجتمع خدمات گردشگری بافه برگزار گردید، استاندار قزوین با اشاره به موقعیت ویژه جغرافیایی قزوین و قرار گرفتن آن در محور مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب اظهار داشت: استان قزوین با داشتن جاذبه های فراوان گردشگری و تعداد آثار تاریخی و موقعیت جغرافیایی ویژه از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران برخوردار است و در نوروز 96 باید با هماهنگی و همراهی همه دستگاه ها، برنامه ریزی مناسب و تبلیغ و اطلاع رسانی شایسته بتوانیم اقدامات موثری در زمینه معرفی استان و تبدیل آن از معبر به مقصد گردشگری انجام دهیم.

میراث فرهنگی3

وی نقش صدا و سیما را در معرفی شایسته استان در سطح کشور مهم و برجسته دانست و تاکید کرد: صدای و سیمای مرکز استان باید با تهیه گزارش های متنوع پیش از ایام نوروز، برقراری ارتباطات زنده با مدیران دستگاه های مجری و تهیه برنامه هایی جهت معرفی استان در شبکه های ملی حضور پررنگی در ایام نوروز 96 داشته باشد که با هماهنگی های صورت گرفته در شب پیش از سال تحویل از ساعت 22 تا 2 بامداد و در روز بعد از ساعت 9 صبح تا زمان تحویل سال و تا پایان تعطیلات عید نوروز هر روز به مدت یک ساعت و نیم برنامه های نوروزی قزوین به صورت زنده از شبکه یک پخش خواهد شد.

استاندار قزوین ضمن تاکید بر برگزاری جلسات ستاد در شهرستان ها ابراز داشت: جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ها با حضور فرمانداران، دبیر ستاد و روسای کمیته ها باید به صورت مستمر برگزار شود تا شهرستان ها آمادگی لازم را برای پذیرایی از میهمانان و جذب گردشگران داشته باشند.

دکتر همتی با اشاره به اهمیت ایمنی و سلامت مسافران در جاده ها افزود: تمامی دستگاه های خدماتی و درمانی باید از ایام پیش از تعطیلات نوروز 96 تا پایان آن آمادگی لازم را جهت مواجهه با حوادث احتمالی و خدمات رسانی به مسافران در مسیرهای گردشگری استان داشته باشند، در ایام نوروز هر تصمیمی که برای رفاه حال مسافران گرفته شود توسط مجموعه مدیریت استان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی همچنین مواردی چون کنترل و پاکسازی مسیرهای ورودی و خروجی استان توسط فرمانداران، استفاده از بیلبوردهای همه دستگاه ها برای معرفی شایسته استان، نصب بنرهای تبریک و خوش آمدگویی در مسیرهای ورودی استان، استقبال از گردشگران در عوارضی های استان با اهدای شاخه گل و کارت تبریک، برگزاری نمایشگاه های عرضه محصولات صنایع دستی در کنار مجتمع های خدمات رفاهی، کنترل و نصب تابلوهای راهنمای مسافر در سطح شهر برای سهولت تردد مسافران، نصب بنر خوشامدگویی در ورودی هر روستا توسط دهیاران و حمایت جدی برای تغییر کاربری واحدهای مسکونی به هتل آپارتمان و رسیدگی فوری به ظرفیت اقامتی استان را از جمله اقدامات ضروری در ایام باقی مانده تا نوروز خواند و خواستار همبستگی و همراهی مردم و مسوولان شد.

دکتر همتی در پایان خاطرنشان کرد: آبروی استان در ایام نوروز به هم افزایی و هماهنگی همه دستگاه ها در کنار یکدیگر بستگی دارد تا مانند سنوات گذشته بتوانیم به شایستگی پذیرای حجم بالای مسافران و گردشگران باشیم و خاطره خوشی را از شهر قزوین در اذهان این عزیزان ثبت نماییم.

در پایان این نشست دکتر همتی به همراه اعضای ستاد از بخش های مختلف مجتمع خدمات گردشگری بافه واقع در کیلومتر 5 اتوبان قزوین– زنجان بازدید کرد.

میراث فرهنگی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز