مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد:

ایجاد نگاه مثبت به جوانان یکی از مهم ترین ماموریت های برگزاری ستادهای ساماندهی جوانان است

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۳:۰۳
کد خبر: ۵۲۸۲۳۲
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ایجاد نگاه مثبت به جوانان یکی از مهم ترین ماموریت های برگزاری ستادهای ساماندهی جوانان است،گفت:اطلس جامعه جوانان در دست تدوین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سیدجواد رضوی در چهارمین نشست سراسری معاونین فرهنگی و امور جوانان و کارشناسان ساماندهی امور جوانان کشور که در شیراز برگزار شد اظهار کرد:شاخص های بین المللی توسعه امور جوانان احصا شده است .

وی با اعلام اینکه اطلس جامع جوانان در دست تدوین است افزود:ایجاد نگاه مثبت به جوانان،یکی از مهم ترین ماموریت های برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان است،در این راستا سالنامه وضعیت برگزاری ستادهای ساماندهی در سراسر کشور در سال ۹۵ به منظور ارتقای سطح برگزاری ستادها تهیه شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:اشراف اطلاعاتی،باور به رسالت خطیر و اهمیت برگزاری ستادها و شناخت کامل از قوانین از جمله انتظارات اداره کل ساماندهی از مسوولین گروه ها در استان ها است.

رضوی با بیان اینکه ارزشیابی مستمر برگزاری ستادها و کمیته های تخصصی ذیل آن، با رویکرد تسهیل گری و آسیب شناسی برنامه ها صورت می گیرد،خاطرنشان کرد:تمامی مباحث جوانان در ستادهای ساماندهی باید پیگیری و تا حصول به نتیجه دنبال شود چراکه تامین آینده ی کشور،منوط به پرداختن به جوانان است و باید در ساماندهی امور جوانان،باید نگاه و رویکرد سیستمی حاکم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز