با جضور مهمانان ایرانی و خارجی در هتل اسپیناس تهران برگزار شد

مراسم آغاز همکاری استراتژیک شرکت بوتان ایران و بوش آلمان

۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۶:۵۹:۵۴
کد خبر: ۵۲۸۳۱۸
مراسم آغاز همکاری استراتژیک شرکت بوتان ایران  و بوش آلمان
مراسم آغاز همکاری استراتژی شرکت بوتان و بوش با حضور شاهین خلیلی، رئیس هیئت مدیره شرکت بوتان، باوئر عضو هیئت مدیره شرکت بوش، استیفن یانگ مدیر خاورمیانه بوش در هتل اسپیناس برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا،شاهین خلیلی رئیس هیئت مدیره هولدینگ بوتان  در آغاز مراسم  همکاری استراتژیک شرکت بوتان ایران  و بوش آلمان با ابراز رضایت از شروع این همکاری گفت: امشب شروع همکاری جدید بین گروه صنعتی بوتان ایران و بوش آلمان را جشن می گیریم و بر مبنای این قرارداد و همکاری استراتژی شرکت بوتان تولید، فروش و خدمات پس از فروش محصولات گرمایشی و آب گرم را به صورت انحصاری در ایران انجام خواهد داد.

وی با اشاره به فروش سالانه شرکت بوش که بیش از 70 میلیارد یورو در سال می باشد تاکید کرد: شرکت بوش نیازی به معرفی ندارد ولی شاید ندانیم که این شرکت در زمینه لوازم برقی؛ سیستم های گرمایشی و ترموتکنولوژی هم فعالیت دارد و این شرکت به بیش از 170 کشور در جهان  محصولات خود را صادر می کند.

خلیلی یکی از دلایل پیوند این دو برند قوی را رشد و توسعه در ارائه خدمات بهتر به مشتری دانست و افزود: شرکت بوتان و بوش هر دو در نگاه به مشتری مداری تلاش می کنند و در این راستا نگاه مشترک دارند، همچنین دلیل دوم تلاش این دو شرکت در جهت پویایی و نوآوری است که شرکت بوتان از ابتدای شروع فعالیت خود هر ساله به دنبال نو آوری بوده است و محصولات جدیدی را به بازار عرضه کرده است.

خلیلی همچنین عامل سوم پیوند دو شرکت بوتان و بوش را احترام به محیط زیست دانست و عنوان کرد: ما ایرانی ها خیلی خوشبخت هستیم که در کشورمان منابع عظیم نفت و گاز و انرژی داریم اما باید این مطلب را در نطر بگیریم که از این منابع باید به درستی استفاده کنیم. همانطور که می دانیم شرکت بوتان از ابتدای فعالیت خود در این راستا گام برداشت و کارنامه شرکت بوش هم بر همین مبنا بوده است و این شرکت هرساله جوایزی از سراسر دنیا به همین منظور دریافت می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد که دستیابی به این قرارداد بزرگ برد برد کار بسیار سختی بود و تاکید کرد: اعضای بوش و بوتان و برای رسیدن به این قرارداد تلاش بسیاری کردند و در آینده هم در جهت پیشبرد این اهداف کوشش خواهند کرد.

در ادامه این برنامه باوئر عضو هیئت مدیره شرکت بوش با ابراز خرسندی از همکاری با شرکت بوتان افزود: بسیار خوشحالم که این همکاری را جشن میگیریم و از تمام کسانیکه در پیشبرد این هدف تلاش کردند سپاسگزاری می کنم.

عضو هیئت مدیره شرکت بوش در ادامه به تاریخچه حصور این شرکت در ایران اشاره کرد و افزود: شرکت بوش در سال 1924 اولین دفتر فروشش را در ایران افتتاح کرد و پس از آن از سال 1958 تا 1971 با شرکت دیزل الکتریک همکاری می کرد و همچنین در سال 1971 با همکاری یک شرکت ایرانی تولید شمع ماشین در ایران را آغاز کرد.

ما هم اکنون با ایجاد دفتر نمایندگی در تهران همکاری بلند مدت خود را با ایران آغاز کرده ایم و بسیار خرسند هستیم که این همکاری با شرکت بوتان است و در جهت تقویت هرچه بیشتر آن تلاش می کنیم.

وی افزود: گروه صنعتی بوتان با بهره گیری مدیریت بسیار حرفه ای و ارتباط قوی با سراسر جهان و همچنین با شبکه دقیق و حرفه ای خود توانسته است محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کند و همانگونه که آقای خلیلی متذکر شدند این شرکت مسئول تولید، توزیع و خدمات پس از فروش محصولات شرکت بوش خواهد بود.

باوئر با اشاره به علت همکاری با شرکت بوتان عنوان کرد: همانطور که می دانید در ایران 97 درصد خانوارها در شهرها و 70 درصد روستائیان متصل به گاز سراسری هستند و این عامل باعث شد که شرکت بوش برای گسترش همکاری با گروه بوتان به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده دستگاههای گرم کننده اقدام کند و امیدواریم که این همکاری تقویت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز