معاون اقتصادی استاندار خبر داد:

نظارت بر ۱۱کالای اساسی در قزوین

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۲۹۹۷۲
نظارت بر ۱۱کالای اساسی در قزوین
منوچهر حبیبی از نظارت بر 11کالای اساسی برای جلوگیری از بر هم خوردن تعادل بازار در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد با اعلام این خبر گفت: باتوجه به نیاز مردم به 11کالای اساسی از جمله برنج، شکر، روغن، گوشت قرمز، گوشت سفید و غیره نظارت و پیگیری ویژه ای از سوی مسوولان در زمینه های کیفیتی و قیمتی برای عرضه این کالاها اعمال شده است.

حبیبی اضافه کرد: این جلسات از دو ماه پیش به صورت پیوسته و هفتگی با هدف بهبود وضعیت بازار استان قزوین و نظارت کامل بر آن برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بازار استان قزوین با تلاش های مسوولان اجرایی در حال حاضر از لحاظ قیمت، کیفیت و فراوانی در وضعیت متعادلی قرار دارد.

حبیبی عنوان کرد: طبق تقسیم کار انجام شده برای توزیع کالاهای اساسی، تأمین میوه ایام عید به عهده سازمان تعاون روستایی، تأمین گوشت قرمز و سفید به عهده شرکت پشتیبانی دام و تأمین شکر و برنج به عهده شرکت غله است.

وی یادآور شد: پس از پرس وجو از مردم درخصوص قیمت و کیفیت اقلام عرضه شده در نمایشگاه بهاره استان قزوین متوجه رضایتمندی شهروندان درخصوص کیفیت بالای اجناس ارائه شده و تخفیف 20درصدی آنان شدیم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: در روزهای آینده بازارهای محلی در قزوین و شهرستان ها با همکاری شهرداری ها و فرمانداری ها برای سهولت در تهیه مواد مورد نیاز ایام نوروز برپا می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز