به منظور بهره مندی از ظرفیت استعدادهای موجود در روستاها؛

کمیته روستایی در هیأت جودو خراسان رضوی تشکیل می شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۸:۱۴
کد خبر: ۵۳۰۱۸۱
کمیته روستایی در هیأت جودو خراسان رضوی تشکیل می شود
رئیس هیأت جودو،جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از تشکیل کمیته روستایی به منظور استفاده از ظرفیت های ارزشمند این بخش در هیأت خبر داد.
حسین محمودی با اشاره به جلسه روز گذشته با دکتر وحید قربانی مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی، عنوان کرد: در این جلسه که با تلاش و هماهنگی کمیته ارگان های هیأت ترتیب داده شده بود در جهت استفاده بهینه از این ارگان مهم و تاثیرگذار و کمک به رشد رشته المپیکی جودو و همچنین گسترش ورزش روستایی استان به ویژه در رشته های جذاب و پرطرفدار رزمی،گفتگوهایی انجام شد.

وی به ظرفیت علاقمندان به کشتی با چوخه و ورزشکاران مستعد فعال در این رشته بومی دارای شباهت های فراوان به جودو در روستاها استان اشاره کرد و افزود: در گفتگوهای کارشناسی انجام شده در این جلسه به منظور بهره مندی از ظرفیت ارزشمند روستاها و در جهت استفاده بهینه از توان و حمایت اداره کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری، تشکیل کمیته روستایی جودو در دستور کار هیأت قرار گرفت.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی بیان کرد:همچنین مقرر شد به منظور تقویت زیر ساخت های ورزشی روستاها در حوزه رشته های تحت پوشش هیأت استان، نقشه آمایش ظرفیت های قهرمانی در روستاهای مستعد استان تهیه و برنامه ریزی های لازم در بخش آموزش، مسابقات و استعدادیابی و پرورش نخبگان روستایی انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز