استاندار کرمان عنوان کرد:

حفظ منابع طبیعی و محیط زیست لازمه توسعه پایدار/موسسات توسعه گرا حافظ منابع طبیعی

۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۳۰۴۷۴
حفظ منابع طبیعی و محیط زیست لازمه توسعه پایدار/موسسات توسعه گرا حافظ منابع طبیعی
استاندار کرمان گفت: شعار هفته منابع طبیعی (همیار طبیعت باشیم) نشان می دهد که مشارکت مردم در همه حوزه ها مثل حفظ و توسعه منابع طبیعی بسیار حائز اهمیت است.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در آیین درختکاری در اولین روز از هفته منابع  طبیعی ضمن گرامیداشت این هفته و اشاره به اهمیت موضوع حفظ منابع طبیعی و محیط زیست، اظهار داشت: توسعه پایدارزمانی رخ می دهد که هر اقدامی اعم از فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سازندگی و .. تهدیدی برای نسل های آینده بوجود نیاورد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه پایدار و ماندگار تنها با اقدامات دولتی پیش نمی رود، افزود: شعار هفته منابع طبیعی (همیار طبیعت باشیم) نشان می دهد که مشارکت مردم در همه حوزه ها مثل حفظ و توسعه منابع طبیعی بسیار حائز اهمیت است.

استاندار کرمان به مناطق هشتگانه اقتصادی و ورود موسسات بزرگ توسعه گرا افزود:موسسات بزرگ باید در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و توسعه و آبادانی مناطق معین خود تلاش نمایند.

وی گفت: مدیران استان کرمان امید دارند که الگوی کرمان در نهاد اقتصاد مقاومتی به نتیجه مطلوب رسیده و آینده ای درخشان و توسعه پایدار با مشارکت مردم و موسسات غیر دولتی برای استان کرمان رقم بخورد.

رزم حسینی با اشاره به آیین درختکاری و کاشت درختان مناسب آب و هوای استان، بیان داشت: طرح همیاران آب و تغییر الگوی کشت و استفاده از سیستم های نوین در آبیاری می تواند به حفظ مراتع و منابع طبیعی استان کمک شایانی نماید.

وی با اشاره به آموزش های مدارس استان  و اهمیت حفظ و توسعه منابع طبیعی و محیط زیست گفت: طرح کمر بند سبز برای مبارزه با حاشیه نشینی تا کنون بیست کیلومتر پیشرفته و برآورد می شود با احداث ده کیلومتر از این کمر بند سبز  اطراف شهر کرمان در حفظ  کرمان سهیم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز