رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ری:

دانش آموزان ناحیه دو ری در المپیادهای علمی سالجاری افتخارآفرین بودند

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۱:۰۴
کد خبر: ۵۳۱۷۴۴
دانش آموزان ناحیه دو ری در المپیادهای علمی سالجاری افتخارآفرین بودند
رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان ری با بیان اینکه دانش آموزان ناحیه دو ری در المپیادهای علمی سال 95 افتخارآفرین بودند افزود: کسب مدال نقره المپیاد فیزیک، مدال برنز المپیاد نجوم و رتبه سوم کنکور سال 95 از جمله این افتخارات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،محمد اسد نژاد با بیان اینکه 753 منطقه در کل کشور در مسابقات المپیاد شرکت می کنند گفت: 261 دانش آموز از استان تهران در این مسابقات شرکت کرده بودند که سهم شهرستان ری 54 نفر بود و این تعداد بیانگر استعداد دانش آموزان و عملکرد خوب معلمان این شهرستان است.

وی ادامه داد: 100 نفر از دانش آموزان ناحیه دو شهرستان ری در کنکور سال 95 رتبه زیر هزار و همچنین در مسابقات فرهنگی قرآن و نهج البلاغه رتبه های استانی و کشوری کسب کردند.

اسدنژاد در ادامه به وضعیت مدارس ناحیه دو شهرستان ری پرداخت و عنوان داشت: پنج مدرسه که از شش سال پیش کلنگ احداث آنها زده شده و یا به صورت نیمه کاره باقی مانده بود در طول سه سال گذشته با پیگیری های فراوان و کمک خیرین نیک اندیش به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: سیاست دولت یازدهم مبتنی بر اداره مدارس به صورت هیت امنائی بود که در طول سه سال گذشته اداره 23 مدرسه ناحیه دو شهرستان ری به شکل هیت امنائی درآمده است.

اسدنژاد در خصوص کارهای انجام شده در جهت پیشگیری دانش آموزان از معضلات اجتماعی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان ری با همکاری و هماهنگی پلیس پیشگیری از اساتید حوزه و دانشگاه در جهت آگاه کردن اولیاء و دانش آموزان دعوت به عمل می آورد تا آنان را با راه های مقابله و پیشگیری این معضلات آگاه نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز