مامور قلابی پلیس در سرعین دستگیر شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۷:۲۳
کد خبر: ۵۳۴۰۰۷
مامور قلابی پلیس در سرعین دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان سرعین از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پلیس اماکن عمومی، از آنان اخاذی می کرد خبرداد.

به گزارش برنا،فرمانده انتظامی شهرستان سرعین سرهنگ طهمورث امیدی گفت: به دنبال مراجعه حضوری تعدادی از کسبه و بازاریان در سرعین به پلیس امنیت عمومی این شهرستان و اعلام این موضوع که فردی با معرفی خود به عنوان پلیس اماکن عمومی از آنان اخاذی کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس امنیت عمومی "سرعین" قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی های جامع و هدفمند توانستند مأمور قلابی را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی و در کمتر از 24 ساعت مأموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند مأمور قلابی را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان  سرعین با بیان اینکه مأمور قلابی در پرونده مجرمانه خود مرتکب 8 فقره کلاهبرداری و سرقت شده است، گفت: این مأمور قلابی از کسبه و بازاریان "سرعین" مبلغ 30 میلیون ریال وجه نقد، 4 دستگاه گوشی تلفن همراه، 4 قطعه سکه طلا و یک فقره چک به مبلغ 5 میلیون ریال اخاذی کرده بود، که با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ امیدی تصریح کرد: مأمور قلابی دستگیر شده انگیزه خود از ارتکاب جرم را اعتیاد به مواد مخدر و تامین هزینه خرید مواد اعلام کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز