مصدومان چهارشنبه سوری

۶۱ نفر مصدوم در چهارشنبه سوری استان کرمانشاه

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۹:۵۵
کد خبر: ۵۳۵۱۱۷
۶۱ نفر مصدوم در چهارشنبه سوری استان کرمانشاه
تا ساعت 24 روز سه شنبه 24 اسفند؛ 61 نفر در حوادث چهارشنبه سوری استان کرمانشاه مصدوم شده اند.
به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه؛
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: از این تعداد تاکنون، 12 مصدوم مربوط به شهرستان های استان و 49 مصدوم هم مربوط به شهر کرمانشاه هستند.

اکبر آزادی افزود: در شهرستان های پاوه 4 نفر، جوانرود 3 نفر که در یکی از موارد دست پسر 14 ساله ای قطع شد، سرپل ذهاب 3 نفر، صحنه یک نفر، و کنگاور هم یک نفر آسیب دیده اند.

وی با اشاره به اینکه در یکی از موارد در شهر کرمانشاه، احتمال تخلیه چشم راست دختربچه ای 3 ساله وجود دارد، گفت: از آمار کل مصدومان استان کرمانشاه تا ساعت 24 ، 11 نفر دختر و زن، از 3 تا 65 سال، و 50 نفر هم پسر و مرد، از 2 تا 45 سال بودند.

آتش پاد حجت الله جهانبخشی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمانشاه هم گفت: در چهارشنبه سوری امسال شهر کرمانشاه، به غیر از چند مورد جزئی که بلافاصله با حضور به موقع آتش نشانان آتش مهار شد، موارد قابل توجهی از حریق و خسارت به منازل مسکونی، برای ثبت در دفتر آمار آتش نشانی رخ نداد.

البته به گفته اکبر آزادی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه، آمار نهایی و کامل، فردا چهارشنبه پیش از ظهر منتشر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز