مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد خبر داد:

برگزاری اردوهای جهادی با عنوان "حاشیه در متن" در نوروز ۹۶

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۱:۴۸
کد خبر: ۵۳۵۴۲۹
برگزاری اردوهای جهادی با عنوان حاشیه در متن در نوروز ۹۶
مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از برگزاری اردوهای جهادی با عنوان "حاشیه در متن" در نوروز 96 توسط جوانان و مشاوران جوان شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هادی قاسم‌پور با اعلام خبر فوق اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف گروه مشاوران جوان مبنی بر مشارکت جوانان در حوزه مدیریت شهری و تربیت جوان مومن انقلابی اقدام به تشکیل گروه جهادی نموده است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به ورود گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به موضوع حاشیه شهر، در ادامه برگزاری بازدید از محلات حاشیه شهر با عنوان "حاشیه در متن" و نشست‌های تخصصی، گروه جهادی "حاشیه در متن" را جهت برگزاری اردوهای جهادی در نوروز 1396 تشکیل داد.

مشاور شهردار در امور جوانان توسعه اردوهای جهادی در محلات حاشیه‌ای شهر مشهد را از اهداف اصلی تشکیل گروه جهادی دانست و گفت: فراهم ساختن امکان شرکت حداکثری جوانان و سایر علاقه‌مندان در برگزاری این اردوها، از دیگر اهداف آن می‌باشد.

قاسم‌پور تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده سه مدرسه از مناطق سه، پنج و هفت در مقطع دبستان و با بیش از 1500 دانش آموز انتخاب شده و طی هماهنگی به عمل آمده، نیازها و نواقص مدارس مذکور توسط جوانان در اردوهای جهادی نوروز 1396 با عنوان "حاشیه در متن" رفع می‌گردد.

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به مشکلات فضاهای آموزشی مدارس فوق اشاره کرد و افزود: حیاط مدارس، سرویس‌های بهداشتی، آبخوری، سطل زباله و نیمکت پارکی، سیستم برق‌کشی، فضای سبز، آسفالت، لوازم و تجهیزات ورزشی و ... از مشکلات شناسایی شده می‌باشد.

قاسم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: اردوی جهادی "حاشیه در متن" توسط گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد و با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع)، شورای اسلامی شهر مشهد و شهرداری مناطق برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز