پیام بهرام رشید نیا؛

به جای خداحافظی.../روابط عمومی در حوزه استانداری متحول شده است

۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۷:۰۴
کد خبر: ۵۳۵۷۱۷
به جای خداحافظی.../روابط عمومی در حوزه  استانداری متحول شده است
بهرام رشید نیا مدیر کل محبوب وخوشنام روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان پس ازتغییر، پیامی به این مضمون برای مردم لرستان ودوست دارانش فرستاده است.

خبرگزاری برنا لرستان :بهرام رشید نیا مدیر کل محبوب وخوشنام روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان پس ازتغییر، پیامی به این مضمون برای مردم لرستان ودوستدارانش فرستاده است که متن آن به شرح ذیل می باشد:

به جای خداحافظی...

اطلاع رسانی در گوی بلورین جهان مدرن از مرز شفافیت گذشته است.در دنیای معاصر آویختن هیچ پرده ای نمیتواند سهم رسانه ها را از پنجره های رو به باغ حقیقت بگیرد.در دنیای وهم انگیزی که در آن زاده شده ایم،تاریکی مفهومی ندارد و همه چیز حتی در اعماق اقیانوس؛ متبلور است و زلال.

روابط عمومی مظهر اطلاع رسانی است.مظهر شفافیت.مظهر شناخت حقیقت و تبیین مفاهیمی همچون اقناع و مدیریت افکار عمومی.

روابط عمومی از افلاطون و سقراط درس اقناع اذهان را فرا گرفت و از "استوارت میل"آموخت که هر واقعیتی لغزش پذیر است و از لیبرالیسم جان لاک آموخت که آزادی بیان و اظهار عقیده و نظر، حق طبیعی و خدادادی است که هیچ کس نمیتواند این نعمت را از انسان بگیرد.

در عصر جدید،همه مارشال مک لوهان را با تمام وجودشان باور کرده اند.تکنولوژی ارتباطات،به جای دهکده جهانی،شهری شیشه ای بنا نهاده.سرعت انتقال اطلاعات تمامی مرزهای جغرافیایی و زمانی را از بین برده و فاصله ها از هم گسیخته شده است..ابزار و عقاید سنتی نمیتواند همچون دن کیشوت آسیاب مدرنیته را از کار بیندازد.

در عصر جدید،همه کارگزار روابط عمومی شده اند.همه ارکان سازمان ، ارتباطات اجتماعی را مدیریت می کنند.در گذشته اگر یک نفر چشم،گوش و زبان یک سازمان بود؛امروزه در سازمانهای جهانی،مرزی برای انحصار وظایف روابط عمومی وجود ندارد.

روابط عمومی در حوزه دستگاهی همچون استانداری و سایر دستگاههای ستادی و اجرایی نیز متحول شده است و دایره مهندسی و مدیریت افکار عمومی و اطلاع رسانی در این حیطه؛بسیار وسیع تر و البته خطیرتر از گذشته شده است.عرصه ای که علاوه بر همه ابزارهای سنتی و مدرن؛نیازمند مدیریت ارشدی واقف به اهمیت رسانه و اثربخشی بسیار ویژه ارتباطات اجتماعی و جایگاه ویژه خبر باشد.

با قصد و غرضی مبرا از هرگونه غلو و مبالغه و با بیانی که شاید قاصر از ادای حق مطلب باشد؛تجربه سالها حضور در عرصه خبر ،رسانه ، اطلاع رسانی و روابط عمومی و حوزه های مختلف اجتماعی را گواه می گیرم که بینش و نگرش مدیریت ارشد استان به وادی رسانه و اصحاب خبر و تلاشگران عرصه شفافیت و حقیقت،همواره نگاهی متخصصانه و منصفانه بوده است.

مهندس بازوند یک مدیر کاملا رسانه ای است و عجین با خبر.مهارت های ویژه ارتباطی ایشان ؛فراتر از حیطه تخصصی نهاد روابط عمومی و بدور از تکلف های کلیشه ای؛ارتباط گیری پویا و موفقی را از یک مدیر رسانه ای به همه می آموزد.

 

ضمن تشکر از همه محبت های استاندار محترم لرستان در طی این مدت ،خالصانه از همه همراهی ها و دلسوزی های جامعه خبری و اصحاب پرتلاش رسانه و خانه مطبوعات که با سختی فراوان و با تعهدی از جنس معنویت و حقیقت جویی،با صلابت و پرتوان در این عرصه حضور دارند و همچنین از همه همکاران پرتلاش در روابط عمومی دستگاههای اجرایی و فرمانداری ها و بویژه از همکاران عزیزم در روابط عمومی استانداری کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم.

ان شاءالله همیشه موفق و پیروز و سلامت باشید.

 

ومن الله التوفیق

بهرام رشیدی نیا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز