جوابیه معاون اقتصادی استاندارلرستان به اظهارات نماینده مردم پلدختر؛

غضنفری:اظهار نظر کاظمی احساسی و غیر کارشناسی است

۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۹:۴۱
کد خبر: ۵۳۸۸۷۲
غضنفری:اظهار نظر کاظمی احساسی و غیر کارشناسی است
مهرداد غضنفری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در پاسخ به اظهارات تند نماینده اصولگرای پلدختر در مجلس شورای اسلامی که خدمات دولت تدبیر وامید را درلرستان به زیر سوال برده است واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛مهرداد غضنفری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در پاسخ به اظهارات تند نماینده اصولگرای پلدختر در مجلس شورای اسلامی که خدمات دولت تدبیر وامید را درلرستان به زیر سوال برده است واکنش نشان داده که متن آن به شرح ذیل است:

به نام خدا

در پی اظهارات اخیر نماینده محترم مردم شریف پلدختر در مجلس شورای اسلامی که متاسفانه بجای قدر دانی از زحمات شبانه روزی استاندار عملگرا، خستگی ناپذیر و موفق لرستان، در یک اظهار نظر احساسی و غیر کارشناسی، ایشان را متهم به سیاسی کاری، بی برنامه گی و صرفا عزل و نصب مدیران متهم کرده والبته برای روز مبادا هم عرض ارادتی به دولت تدبیر  وامید داشته است (همین ارادت را در ایام تبلیغات انتخاباتی داشته اند و مسبوق به سابقه است) ، صرفا به گوشه ای از خدمات  همین دولت که نماینده عالی آن همین استاندار است وآنهم فقط در همین شهرستان پلدختر اشاره می کنم.

قطعا مردم شریف آن دیار وجدان بیداری داشته ومنصفانه قضاوت خواهند کرد:

اختصاص سی در صد اعتبارات سفر هیئت دولت به استان در حوزه تامین آب به منظور راه اندازی پنج ایستگاه پمپاژ پلدختر با سالها تعطیلی که به بهره برداری رسیده ویا با بیش از 90 درصد پیشرفت امسال به بهره برداری میرسند.

احداث دومین مجتمع بزرگ پرورش ماهیان خاویاری کشور با پیش بینی سرمایه گذاری 80 میلیارد تومان، به ظرفیت 600تن واشتغال مستقیم وغیر مستقیم 450 نفر که فاز اول آن خرداد امسال به بهره برداری میرسد.

واگذاری گلخانه عظیم 20 هکتاری پلدختر پس از ده سال به ظرفیت 2200 تن به بخش خصوصی با اشتغال حد اقل 200 نفر متخصص کشاورزی بصورت مستقیم و 400 نفر غیر مسقیم که امسال به بهره برداری میرسد و هم اکنون نزدیک به 70درصد پیشرفت دارد.

ایجاد اشتغال برای 4759 نفر از جوانان عزیزجویای کار شهرستان پلدختر در این دولت  (فقط در سال 95 برای تعداد 1473نفرایجاد اشتغال  و بالغ بر 120 میلیارد ریال در این رابطه تسهیلات توسط کار گروه اشتغال پرداخت گردیده است) واین روند موجب شده که نرخ بیکاری شهرستان از 20.1 درصد در سال 92 به 11.7 در صد در پایان سال 94 برسد.

کلنگ زنی آهک هیدراته پلدختر با اعتبار یکصد میلیارد تومان که نماینده محترم بیشترین بهره تبلیغاتی را در این زمینه داشته است.

احداث وآسفالت راههای روستای، گازرسانی وسیع در حوزه شهرستان ،پروژه های متعدد برق رسانی، ورفع مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی وصنعتی شهرستان از طریق ستاد تسهیل استان که در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت ولیکن  چون دولت این اقدامات را حقوق طبیعی مردم تلقی نموده ودنبال بهره برداری سیاسی نیست،  بنری برای آنها زده نشده بنابراین ایشان از بهره تبلیغی کارهای دولت به نفع خود در این زمینه بی نصیب مانده اند.

رفع مشکل اعتباری بالغ بر 20 واحد تولیدی با تزریق اعتبار 50 میلیارد ریال از طریق ستاد تسهیل استان

در خاتمه بایستی به اطلاع مردم نجیب ومنصف شهرستان پلدختر برسانم که در روز مورد نظر آقای کاظمی، بنده یکی از همراهان جناب آقای استاندار بودم و در سفر به شهرستان پلدختر به هیچ وجه برنامه بازدید پروژه ای وجود نداشت و صرفا حضور در مراسم ختم عالمی از جامعه روحانیت بود و تکریم مردم به عنوان ولی نعمتان نظام مقدس اسلامیمیان که ظاهرا این مراسم به مذاق ایشان خوش نیامده و خود را نماینده جمعیتی که به ایشان رای نداده اند نمی داند وانتظار دارد که دولت هم به طیفی از مردم احترام کند که منش دولت این نیست وخود را خادم همه مردم میداند.

بهر حال تاکید استاندار عزیزمان همواره  احترام به نمایندگان عزیز و تعامل با آنها بوده که اعتبار شان بر خواسته از همین مردم است و توفیق، تحول و توسعه استان را در گرو هم افزایی با همه شخصیتهای موثر استان میداند از جمله نمایندگان عزیز.

با تقدیم احترام به محضر مردم عزیز شهرستان شهید پرور پلدختر

غضنفری؛ معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان

 

نظر شما
پرونده ویژه