مدیرکل رفاهی استانداری خراسان رضوی:

تعداد زائران بارگاه منور رضوی در نوروز ۸ درصد رشد داشته است

۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۳۹۳۲۳
تعداد زائران بارگاه منور رضوی در نوروز ۸ درصد رشد داشته است
مدیرکل رفاهی استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد زائران بارگاه منور رضوی در نوروز امسال نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی فروزان اظهار داشت: از 25 اسفند ماه سال 95 تا صبح روز 13 فروردین 11میلیون و 870 هزار و 807 نفر به خراسان رضوی وارد شده‌اند که از این تعداد یک میلیون و 89 هزار و 858 نفر معادل 9.2 درصد با استفاده از حمل و نقل جاده‌ای به این استان سفر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد مسافران وارد شده به خراسان رضوی در طول 18 روز گذشته نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل 7 درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: بیش از 264 هزار نفر در طول این مدت از طریق فرودگاه مشهد مقدس وارد استان شده‌اند که نسبت به سال گذشته رشد 17 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین 3 درصد از مجموع مسافران ورودی به خراسان رضوی معادل 356 هزار و 195 نفر از طریق سیستم ریلی بوده‌اند که نسبت به سال گذشته 28 درصد کاهش داشته است.

فروزان بیان کرد: از تعداد مسافران ورودی به خراسان رضوی 7 میلیون و 160 هزار و 897 نفر وارد مشهد مقدس شده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته 8 درصد رشد داشته  و از مجموع زائران امام رضا (ع) 11 درصد از طریق حمل و نقل جاده‌ای وارد این شهر شده‌اند.

وی با بیان اینکه حدود 5 میلیون و 740 هزار و 356 نفر با وسایل نقلیه شخصی وارد مشهد شده‌اند، خاطرنشان کرد: این تعداد معادل 80.3 درصد بوده که نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز