شهردار سرعین:

از ساخت وساز بی رویه و بلند مرتبه سازی در سرعین جلوگیری می شود

۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۳۹۴۰۹
از ساخت وساز بی رویه و بلند مرتبه سازی در سرعین جلوگیری می شود
شهردار سرعین گفت:تراکم بیش از سه طبقه در طرح تفصیلی این شهر ممنوع شده واز بلند مرتبه سازی هم جلوگیری می شود.

به گزارش برنا،رضا زنده‌دل روز دوشنبه افزود: جلوگیری از ساخت وساز بی رویه وبلند مرتبه سازی با هماهنگی ادارات مربوطه در سرعین صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه ساخت‌ وسازها ی بی رویه در شهر مشکلات عمده ای را برای مجتمع های آب معدنی بوجود آورده است، افزود: لازم است ضمن جلوگیری از ساخت وساز های بی رویه در داخل شهر آسیب های احتمالی ساخت وساز ها به رگه‌ها و جریان‌های آب‌معدنی سرعین هم مطالعه شود.
شهردار سرعین در باره ترمیم آسفالت خیابان های این شهر هم گفت: عملیات ترمیم و لکه گیری خیابان های شهر از اسفند ماه شروع شده است.
وی با اشاره به آسفالت ریزی خیابان های فرعی وکوچه های شهر افزود: تا زمانی که فاضلاب در مناطق دیگر شهر تکمیل نشده آسفالت ریزی مقدور نیست ودرصوت تکمیل فاضلاب می توان خیابان های فرعی وکوچه های شهر را ساماندهی کرد.
زنده دل با اشاره به اجرای طرح های عمرانی در سه سال گذشته افزود: در سه سال گذشته 250 میلیارد ریال طرح عمرانی در شهر سرعین اجرا شد.
شهردار سرعین در خصوص احداث پیاده راه در سرعین افزود: بخش نخست پیاده راه به اتمام رسیده و فاز دوم آن تابستان امسال تکمیل خواهد شد
زنده دل با اشاره به اجرای طرح شهر هوشمند سرعین بیان کرد: با اجرای این طرح تمامی اطلاعات گردشگری شهر سرعین از جمله مراکز اقامتی، خدماتی و تفریحی در سامانه هوشمند ثبت شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز