مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین:

۷۹عملیات آتش نشانی نوروز امسال در قزوین انجام شد

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۱:۳۱
کد خبر: ۵۳۹۷۳۴
۷۹عملیات آتش نشانی نوروز امسال در قزوین انجام شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: این سازمان در 13روز ابتدای فروردین ماه 1396 در 79 مورد عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق حضور داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: در تعطیلات نوروز 96 حوادثی در سطح استان قزوین رخ داد که منجر به حضور آتش نشانان در 79عملیات آتش نشانی در ابعاد مختلف گردید.

ذوالقدر افزود: مهمترین عملیات های انجام شده مربوط به تصادف و واژگونی خودرو 9مورد، حریق منزل مسکونی 2مورد، آتش سوزی مغازه 2مورد، حریق خودرو سه مورد، نشت آب داخل منزل سه مورد، افکن و ریزش چاه پنج مورد، نشت گاز 2مورد، محبوس شدن داخل آسانسور 15مورد، محبوس شدن داخل منزل مسکونی 14مورد و یک مورد سقوط فرد در کانال آب بوده است.

وی با تشکر از کارکنان این سازمان درخصوص خدمات رسانی مستمر به شهروندان و مسافران نوروزی ادامه داد: در تمامی ایام تعطیلات نوروز به منظور کاهش خطرات و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین علاوه بر هشت ایستگاه آتش نشانی در شهر، اقدام به استقرار اکیپ های عملیاتی در نقاط پر ترافیک و پر تردد شهر قزوین کرده و به ویژه در مراسم روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) نیز 10 اکیپ عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق به صورت ثابت و سیار در اطراف شهر قزوین مستقر کرده بود.

این مقام مسوول اضافه کرد: این مجموعه به منظور تأمین ایمنی شهروندان و جلوگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی نسبت به گشت زنی و کنترل در محدوده حوزه استحفاظی شهر قزوین اقدامات لازم را انجام داده است.

آتش نشانی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز