معاون توانبخشی اداره بهزیستی استان تهران

معاون توانبخشی اداره بهزیستی استان تهران از مرکز اتیسم شهرستان قدس بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۴:۵۶
کد خبر: ۵۳۹۷۶۱
معاون توانبخشی اداره بهزیستی استان تهران از مرکز اتیسم شهرستان قدس بازدید کرد
معاون توانبخشی اداره بهزیستی استان، دوم آوریل (14 فروردین) به عنوان روز جهانی اتیسم را به منظور آشنایی جامعه به این بیماری عنوان کرد و گفت اختلالات طیف اتیسم از دشوارترین و پیچیده ترین اختلالات عصب شناختی دوران کودکی است.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، بمنظور بازدید از مرکزاتیسم شهرستان قدس معاون مدیرکل بهزیستی استان تهران با همراهی  رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس و کارکنان  از مرکز توانبخشی اختلالات طیف اوتیسم فرزندان افتاب بازدید کرد.

  معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران،  در این بازدید نامگذاری دوم آوریل (14 فروردین) به عنوان روز جهانی اتیسم را به منظور آشنایی جامعه به این بیماری بیان و عنوان کرد، اختلالات طیف اتیسم  از دشوارترین و پیچیده ترین اختلالات عصب شناختی  دوران کودکی اغلب علایم آن در آغاز 18 ماهگی و یا دو سالگی ( پیش از سه سالگی ) بروز می نماید.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در برخی از مدارس عادی، مهدکودک‌ها و مراکز دانشگاهی این بیماران پس از درمان در حال تحصیل هستند، افزود: در مراکز تخصصی درمانی و آموزشی  کودکان اتیسم در استان ، خدمات آموزشی ،  خدمات روانشناختی ، خدمات کاردرمانی ، خدمات بازی درمانی ، خدمات موسیقی درمانی ، مشاوره وآموزش خانواده ها و خدمات گفتار درمانی توسط متخصصین مربوطه به توانخواهان و خانواده های  آنها ارائه می گردد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز