آیت الله میر عمادی:

تلاش های دولت در راستای حفظ محیط زیست تداوم واستمرار یابد

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۱:۳۱:۴۸
کد خبر: ۵۴۰۶۸۸
تلاش های دولت در راستای حفظ محیط زیست تداوم واستمرار یابد
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:مسئولیت سازمان محیط زیست حساس کردن مردم و مسئولان برای حفظ محیط زیست است.

به گزارش خبرگزاری برنازلرستان ؛نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در دیدار با معصومه ابتکارگفت:مسئولیت سازمان محیط زیست حساس کردن مردم و مسئولان برای حفظ محیط زیست است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست بسیار ضروری و مهم است خاطر نشان کرد:حفظ محیط زیست یک وظیفه شرعی و عقلی بوده به طوری که ۸۰۰ آیه در قرآن کریم در رابطه با اهمیت محیط زیست وجود دارد.

وی یادآورشد: طبیعت لرستان در دنیا بی نظیر بوده و انسان نشانه های وجود خداوند را در طبیعت لرستان می بیند.

آیت الله میرعمادی تالاب ها، آبشارها، گیاهان دارویی لرستان را از سرمایه های عظیم این استان برشمردو ابراز امیدواری کردتلاش های دولت و همچنین مسئولان استانی در راستای حفظ این منابع تداوم و استمرار یابد.

وی افزود: گیاهان دارویی و معادن و گردشگری و طبیعت گردی سرمایه های ما هستند و باید همه همت و تلاش کنیم که آنها را حفظ و احیا کنیم.

 آیت الله میرعمادی تصریح کرد:سرمایه های فراوانی که در لرستان وجود دارد در کمتر جایی است واین طبیعت خدادادی و معادن و این ظرفیت های طبیعی در استان را می توانیم تبدیل به تولید و اشتغال ایحاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز