مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل :

۴۵ هزار زائر از برنامه‌های طرح آرامش بهاری در امامزادگان اردبیل بهره‌مند شدند

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۶:۰۸
کد خبر: ۵۴۰۷۹۱
۴۵ هزار زائر از برنامه‌های طرح آرامش بهاری در امامزادگان اردبیل بهره‌مند شدند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد اجرای موفق طرح آرامش بهاری در بیش از ۲۱ امامزاده شاخص استان اردبیل بودیم و در این مدت بیش از ۴۵ هزار نفر زائر در زیارتگاه‌های امامزادگان استان حاضر شدند.

به گزارش برنا،

حجت‌الاسلام اکبر قیامی صبح امروز در جلسه بررسی و تشریح نتایج و دستاوردهای اجرای طرح آرامش بهاری در اردبیل اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه 96 در بقاع متبرکه شاخص استان اجرا شد و در این مدت پذیرای بیش از 45 هزار نفر زائر بودیم که در این ایام سعی کردند با حضور در این مکان‌های معنوی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌ بگیرند.

وی بیشترین ورودی گردشگران و مسافران را به امامزاده‌ سید صدرالدین و امامزاده صالح اردبیل، امامزاده سید سلیمان فخرآباد در مشگین‌شهر و امامزاده عبدالله کلور برشمرد و گفت: با اتمام این طرح، دستاوردهای معنوی و فرهنگی بسیاری نصیب اوقاف استان شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: در این طرح با برپایی خیمه‌های معرفت، ایستگاه های صلواتی، ایستگاه‌های مشاوره و پاسخگویی به احکام شرعی، سخنرانی‌های مناسبتی، برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و غیره و برپایی نمازهای جماعت در خدمت گردشگران، مسافران و هموطنانمان بودیم.

قیامی با اشاره به برنامه‌های اولویت‌دار سال‌ 96 اداره‌کل اوقاف و امور خیریه با رویکرد ترویج و ترغیب فرهنگ حسنه وقف بیان کرد: در کنار احیای موقوفات، زیباسازی و بهسازی امامزاده‌ها و بقاع متبرکه و احقاق حقوق موقوفات سعی و تلاشمان بر افزایش بهره‌وری اقتصادی موقوفات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: امسال در این راستا تلاش همه‌جانبه‌ای خواهد شد تا بتوانیم در کنار جلب خیران و نیکوکاران به حوزه وقف در راستای احیای موقوفات و افزایش بهره‌وری آنها اقدامات خود را توسعه داده و بتوانیم به اهداف مورد نظر در اینحوزه دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز