رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی:

مسابقات دوومیدانی انتخابی استان (آغاز فصل) با شناخت نفرات برتر به پایان رسید

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۴۱۴۱۵
مسابقات دوومیدانی انتخابی استان (آغاز فصل) با شناخت نفرات برتر به پایان رسید
مجید فروتن نیا رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی اظهار داشت : مسابقات قهرمانی دو و میدانی استان مرکزی (آغاز فصل استان )با شناخت نفرات برتر در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ فروتن نیا افزود : این مسابقات با شرکت ۸۰ نفر از شهرستان های اراک، خمین، شازند، ساوه، دلیجان و کمیجان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی  تصریح کرد : در رده سنی نونهالان در ماده دو هزار متر کسری درویشی از خمین، پرتاب وزنه و دیسک مهدی رسولی از کمیجان، ۲۰۰ متر امیررضا هیزچی از ساوه، ۸۰۰متر و ۱۵۰۰متر مهدی ونگی از اراک و ۱۰۰ متر علی اصغر فاتح از ساوه مقام نخست را کسب کردند.

وی اضافه کرد:  در رده سنی نوجوانان در ماده ۲۰۰متر امیرحسین پناهی از خمین، دو هزار متر و ۱۵۰۰متر علی سعادت مهر از اراک، پرتاب وزنه خشایار ابراهیمی از ساوه، ۲۰۰متر حسین سلطانی از اراک، ۸۰۰متر امیرحسین ده حقی از اراک، پرتاب دیسک پارسا ترابی از اراک، ۴۰۰متر ابولفضل هنرمند از ساوه، ۱۰۰متر حسین سلطانی از اراک و پرش طول محمدرضا بهروزی از خمین عناوین اول را کسب کردند.

فروتن نیا بیان داشت : در رده سنی جوانان نیز در ماده پرتاب وزنه مهرداد قاسمی از خمین، ۲۰۰متر و ۱۰۰متر نظام فهیمی از ساوه، پرتاب دیسک حسن رسولی از کمیجان، ۴۰۰متر صالح احدی از اراک، ۱۵۰۰متر آرمان رستمی از ساوه و پرش طول ابوالفضل صباحی از ساوه عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در رده سنی بزرگسالان در ماده دو هزار متر پیاده روی حسن اطهریان از خمین، دو هزار متر سروش کاظمی از اراک، پرتاب وزنه حشمت الله مظاهری از خمین، ۲۰۰متر مجید یعقوبی از اراک، ۸۰۰متر محمد حاج جعفری از دلیجان، پرتاب دیسک محسن کاظمی از اراک، ۴۰۰متر حسین فدایی از دلیجان، ۱۵۰۰متر غلامرضا بیات از خمین و ۱۰۰متر و پرش طول هاشم یادگاری از خمین سکوی نخست را به خود اختصاص دادند.

فروتن نیا در پایان گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات پس از تشکیل کمیته فنی هیات دوومیدانی استان وبراساس سهمیه ابلاغی فدراسیون به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز