مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری قزوین:

۹۷هزار مسافر از پایانه های مسافربری قزوین جابجا شدند

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۴۱۴۹۱
۹۷هزار مسافر از پایانه های مسافربری قزوین جابجا شدند
علی محمدحسینی گفت: 97هزار و 855مسافر از پایانه های مسافربری شهرداری قزوین از 25 اسفند 95 تا 15فروردین 96 جابجا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری قزوین اظهار کرد: طی ایام تعطیلات نوروز شمار مسافران ورودی و خروجی از پایانه های مسافربری آزادگان و غرب توسط اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه به هزار و 855مسافر رسید.

این مقام مسوول ابراز کرد: در این مدت از پایانه های مسافربری شهرداری قزوین از 25 اسفند 95 تا 15فروردین 96،  35هزار و 520مسافر درون استانی و 62هزار و 335مسافر برون استانی جابه جا شدند.

وی بیان کرد: همچنین673مسافر درون استانی از طریق اتوبوس، 29هزار و 201نفر از طریق مینی بوس و 5هزار و 646مسافر هم از طریق سواری به مقاصد خود رسیدند.

محمدحسینی اضافه کرد: در این مدت 47هزار و 762مسافر برون استانی از طریق اتوبوس، 7هزار و 151نفر از طریق مینی بوس و 7هزار و 421مسافر نیز از طریق سواری جابجا شدند.

این مقام مسوول گفت: در این ایام 107دستگاه اتوبوس برای کاروان های راهیان نور و 50دستگاه اتوبوس هم به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بیشترین تقاضای سفر در این مدت مربوط به شهرهای تهران، مشهد و شهرهای شمال کشور بوده است و همچنین زائرین راهیان نور و کربلا نیز در این ایام از پایانه مسافربری آزادگان اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه های تجاری که محصولات و کالاهای مورد نیاز مسافران را در پایانه ها ارائه می کنند، گفت: با شروع فصل بهار، پایانه های مسافربری قزوین با امکانات و تجهیزات خود خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه دادند.

محمدحسینی تصریح کرد: همه کسانی که در پایانه ها انجام وظیفه می کنند تلاش کردند که شرایط مناسبی را برای مسافران فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر در ایام نوروز نداشته باشند.

پایانه ها2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز