نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری :

همه ما در قبال مردم مسئول هستیم

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۷:۰۷
کد خبر: ۵۴۱۵۷۴
همه ما در قبال مردم مسئول هستیم
آیت الله نیازی خرم آبادی گفت:نیروی انتظامی را حافظ ارزش‌های نظام و خون شهدا قلمداد کرد و افزود: ناجا با تلاش و در کنار مردم بودن ،امیدواری و امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  آیت‌الله " هاشم نیازی خرم آبادی " اقدامات نیروی انتظامی در حوزه امنیتی و اخلاقی را موثر و هوشمندانه معرفی کرد و بیان داشت: پایداری امنیت در کشور محصول مشارکت تمامی دستگاه‌ها و مردم است و مطمئنا با تلاش همگانی و مشارکت مستمر مردم می توان در مواجهه با پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی گام‌های بلند و موثری برداشت.

وی تصریح کرد : نیروی انتظامی به خاطر مواجهه با جرایم مختلف نیازمند اعتقاد راسخ و آرامش دینی است که همواره برنامه هایی باید در دستور کار نیروی انتظامی باشد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پلیس وظیفه سخت و سنگینی بر عهده دارد و این خطر پذیری می طلبد تا کارکنان نیروی انتظامی از سعه صدر برخوردار باشند.

آیت الله نیازی خرم آبادی با اشاره به این که همه ما در قبال مردم مسئول هستیم و باید در محضر خداوند پاسخگو باشیم ،گفت: پلیس با مردم ارتباط مستقیم دارد و کارکنان نیروی انتظامی باید رفتار علوی و نبوی را سرلوحه خدمت قرار دهند.

وی خدمت به انسان‌ها را موجب رضایت خداوند برشمرد و افزود : نیروی انتظامی با دیدگاه خدمت صادقانه به مردم پا به عرصه‌های سخت گذاشته است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نیروی انتظامی را حافظ ارزش‌های نظام و خون شهدا قلمداد کرد و افزود: ناجا با تلاش و در کنار مردم بودن ،امیدواری و امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

آیت الله نیازی خرم آبادی اظهار کرد: مقوله امنیت نعمت بزرگی است که به وسیله نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح تامین می شود و همه باید قدر آن را بدانیم و از این بابت شکرگزار باشیم.

وی گفت : نیروی انتظامی با حفظ اقتدار و عزت برای ایجاد نظم و آرامش در کشور تلاش می کند ولی باید مردم نیز پلیس را در اجرای وظایف محوله یاری کنند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اقدامات موثر سردار قنبری فرمانده انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت حاکم در استان به خصوص در ایام نوروز ، تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری توفیقات بیشتری نصیب فرماندهان و کارکنان این نیروی خدوم شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز