با اعلام نفرات برتر؛

نخستین مرحله مسابقات دوچرخه سواری جاده رنکینگ خراسان رضوی به پایان رسید

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۵:۴۱
کد خبر: ۵۴۱۶۷۷
نخستین مرحله مسابقات دوچرخه سواری جاده رنکینگ خراسان رضوی به پایان رسید
رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: نخستین مرحله مسابقات دوچرخه سواری جاده رشته تایم تریل انفرادی رنکینگ استان، با معرفی نفرات برتر در مشهد به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی روزبهانه با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات با شرکت ۸۵ دوچرخه سوار از سراسر استان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت هفته جوان و روز سلامتی برگزار شد، افزود: دوچرخه سواران پس از طی کردن مسافت ۲۰ کیلومتری آزادراه کنارگذر شمالی شهر مشهد به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی خاطرنشان کرد:در رده پیشکسوتان بالای ۴۵ سال علی آرامی از تیم ب خراسان ، حسن خدیوزاده از تیم کلاسیک ایرانیان و جمال علیزاده از باشگاه آسمان آبی توانستند به عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت ها دست پیدا کنند.

روزبهانه ادامه داد:در رده بزرگسالان نیز کیوان رکانی از باشگاه آریا، کمال رازی از باشگاه امیدنیا و سجاد کوکبی از باشگاه آریای مشهد توانستند مقام اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: در رده جوانان، سجاد دولتمند از باشگاه کلاسیک ایران و مهدی برومند و حمید بذری از باشگاه آسمان آبی مشهد

و در رده نوجوانان نیز سینا غلامی از آسمان آبی، سهیل عشقی از باشگاه خیام نیشابور و امیر فرخی از باشگاه آسمان آبی مشهد، صاحب رتبه های اول تا سوم شناخته شدند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز