نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس مطرح کرد:

افزایش سهم بودجه استان ها از منابع ملی/تسریع تکمیل طرح های عمرانی

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۴۲۳۳۱
افزایش سهم بودجه استان ها از منابع ملی/تسریع تکمیل طرح های عمرانی
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب درمجلس گفت: در برنامه ششم توسعه سهم استان ها از منابع ملی افزایش یافته که این مهم موجب افزایش اختیارات استانداران وتسریع درتکمیل پروژه های عمرانی است.

سید مهدی مقدسی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان خنداب اظهار داشت: طبق آنچه در برنامه ششم توسعه مطرح و تصویب شده، سهم اعتبارات استان ها از منابع ملی ۱۷ درصد افزایش یافته و از ۱۳ به ۳۰ درصد رسیده است.

وی افزود: این مصوبه اختیارات مسئولان استانی از جمله استانداران و فرمانداران را افزایش می دهد و شرایط مناسبی را برای تکمیل هر چه سریعتر طرح های عمرانی فراهم می کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: فرمانداران و مدیران اجرایی ملزم به رعایت قوانین برنامه ششم توسعه هستند زیرا مفاد این برنامه جامع مسیری برای جذب منابع ملی به استان ها است تا اقدامات لازم برای توسعه و آبادانی بیشتر در شهرستان ها فراهم شود.

مقدسی خاطرنشان ساخت: به منظور توسعه روستاها از سوی دولت بودجه ای در اختیار مجلس قرار داده شده که کلیات طرح ارائه شده در دست بررسی است که با تصویب آن توسعه در روستاها امکان پذیر می شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه باید با انسجام و هماهنگی قدم بردارند و آن دسته از اقدامات دولت که در حوزه اقتصادی اثربخش و مثمر ثمر بوده، مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد تا تداوم یابد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: روی آوردن به تخریب و دوری از اخلاق در تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها موجب می شود که این افراد از وظیفه اصلی خود دور شوند، در حالی که هدف اصلی کاندیداها باید ارائه برنامه های کارآمد باشد.

مقدسی اضافه کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، باید هدف حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد، اما برخی اقدامات دولت را زیر سوال می برند که این کارها منصفانه نیست و نوعی یأس و تفرقه در جامعه ایجاد می کند، بنابراین باید از این رفتارهای غیرمنطقی پرهیز شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز