استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

لزوم تبیین خدمات دولت به مردم

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۴:۲۸
کد خبر: ۵۴۲۴۶۹
لزوم تبیین خدمات دولت به مردم
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج;استاندار در جمع مدیران و کارکنان دانشگاه های استان، اطلاع رسانی خدمات دولت به مردمدانشجویان را مغز متفکر جامعه دانست و گفت:دانشگاه ها در توسعه و روشنفکری جامعه نقش به سزایی دارند و باید با تلاش بیش از پیش این ظرفیت مهم را به خوبی رونق داد.

موسی خادمی با اشاره به ظرفیت و توانایی های استان در زمینه های مختلف علمی،فرهنگی،اقتصادی و فرهنگی اجتماعی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی نوپا و جوان است و دور از انصاف است که در برخی زمینه ها با استانهایی با قدمت چند صد ساله مقایسه شود ولی در زمینه های شرکت های دانش بنیان و فناوری اطلاعات که قدمت آنها به دو دهه هم نمی رسد قابل قبول نیست که رشدی نداشته ایم و باید عقب ماندگی با تلاش جامعه علمی و دانشگاهی استان برطرف شود.

وی به نقش مفید اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته دولت به مردم در توسعه جامعه اشاره کرد و گفت: در سالهای اخیر اقدامات خوبی انجام گرفته، ولی در بخش اطلاع رسانی عملکرد دستگاهها ضعیف بوده که امید می رود با اطلاع رسانی دقیق و به موقع زمینه توسعه جامعه و امید مردم را فراهم کرد.

استاندار انتخابات پیش رو را انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز دانست و افزود: دانشگاهها می توانند با آگاه سازی مردم و بیان حقایق و عملکرد دولت مردم را در انتخاب صحیح کمک کنند.

خادمی همچنین در جمع مدیران و کارکنان دستگاههای فرهنگی، خدماتی و حمایتی استان به وضعیت خوب مدیریت اقتصادی کشور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته نرخ رشد اقتصادی کشور به دوازده درصد رسیده که در مقابل، نرخ تورم نیز یک رقمی بوده که این مهم از اتفاقات نادر در کشور است و نشان از مدیریت قوی اقتصادی دولت دارد.

وی اطلاع رسانی این خدمات و ایجاد امید در بین مردم را ضروری خواند و افزود: صادرات نفت از 800 هزار بشکه در گذشته به 3 میلیون و 500 هزار بشکه رسیده ،واردات 8 میلیون تنی گندم در گذشته به صادرات گندم انجامید،تراز بازرگانی ایران مثبت شده و میزان صادرات کشور از واردات پیشی گرفته که این خدمات را باید مردم بدانند ومسئولان جلوی دروغ برخی از بدخواهان را بگیرند.

استاندار از کاهش 4 درصدی نرخ بیکاری در استان  و با اشاره به اینکه به لحاظ کاهش نرخ بیکاری استان رتبه اول کشور را دارد ادامه داد:نرخ بیکاری از 17 و 7 دهم درصد به 13 و 4 دهم درصد در سال گذشته رسیده است که اگر تلاش شود می توانیم نرخ بیکاری را امسال نیز کاهش چشمگیری دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز