معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های استانداری در سال جدید است

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۴۳۳۷۸
کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های استانداری در سال جدید است
سیدسعید شاهرخی اظهار کرد: برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های استانداری قزوین در سال جدید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سیدسعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: از اولویت های مهم معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری در سال جاری کاهش آسیب های اجتماعی است و در این راه باید با جلب مشارکت های مردمی بتوانیم در امر مبارزه با موادمخدر گام برداریم.

وی اذعان کرد: در استان قزوین به تاسی از سیاست های دولت تدبیر و امید کاهش آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و... را در دستور کار داریم، به همین خاطر از همه کسانی که می توانند در این حوزه به ما کمک کنند مانند بخش غیردولتی و سازمان های مردم نهاد تقاضا می کنیم در کنار ما باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با تاکید بر لزوم هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ شورای مبارزه با موادمخدر و دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: این دو نهاد در کنار هم باید بسترساز تقویت و حضور هرچه بیش تر سمن ها در عرصه پیشگیری و مبارزه با موادمخدر باشند.

وی ادامه داد: سمن ها را باید به لحاظ کمی گسترش داد و کارهای قابل واگذاری را به آن ها واگذار کرد و البته لازم است تا سمن ها هم به لحاظ طرح و برنامه عملیاتی مجهز شوند.

این مقام مسوول افزود: اعتبارات خوبی هم در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی وجود دارد که باید به لحاظ اهمیت در آسیب های مهم تر مثل اعتیاد و موادمخدر هزینه شود.

شاهرخی در پایان با بیان انتظارات خود از این کمیته در سال جاری تصریح کرد: بحث نظم و شیوه تشکیل جلسات و عملیاتی کردن مصوبات مورد انتظار است تا جلسات خروجی لازم را داشته باشد و کارهای اثرگذار در سطح جامعه با هدف پاسخگویی به مردم انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز