معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد خبر داد:

بهره برداری از فاز یک بوستان چهل بازه تا سه ماه آینده

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۶:۲۶
کد خبر: ۵۴۴۷۶۴
بهره برداری از فاز یک بوستان  چهل بازه تا سه ماه آینده
مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای احداث بوستان چهل بازه تا خرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار داشت: عملیات اجرایی فاز یک بوستان چهل بازه به مساحت حدود 10 هکتار با اعتباری در حدود 470 میلیارد ریال از سال 1390 آغاز شده و از ابتدای خرداد سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در فاز یک این بوستان  فضاهایی شامل دریاچه و آبنماها، آبراهه و زمین بازی کودکان و سکوی منظر و اسکله ، ساختمان مدیریت ، فضای مسقف و پارکینگ ،اجرای فضای سبزی زیبا ایجاد گردیده که مکانی دلنشنین را برای زائرین و مجاورین به همراه آورده است.

کاظمی عنوان کرد: با توجه به اینکه مساحت کل پروژه حدود 200 هکتار بوده و شامل: چند باغ ایرانی، باغ ژاپنی، مجموعه شهربازی سرپوشیده، سالن ورزشی سرپوشیده، هتل کنفرانس، هایپر مارکت، باغ اروپایی متشکل از  مجموعه باغ‌های موضوعی، باغ زمستانی شامل: فضای نمایشگاهی سرپوشیده، باغ پروانه، مسجد، موزه آب، افلاک‌نما، شهر کتاب، مجموعه فروش غذا، شهر بازی رو باز و آکواریوم و چند مجموعه دیگر می باشد، این پروژه در چندین فاز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بوستان چهل بازه از پل نمایشگاه شروع شده و به موازات بزرگراه امام علی (ع) تا انتهای بلوار دانشجو (میدان امام حسن (ع)) امتداد خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز