طی حکمی از سوی گل محمدی مدیرکل:

علی ایلکا، سرپرست اداره ورزش و جوانان شمالغرب شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۴۵۸۳۱
علی ایلکا، سرپرست اداره ورزش و جوانان شمالغرب شد
با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، علی ایلکا به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شمالغرب منصوب شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، علی ایلکا به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شمالغرب منصوب شد.

در حکم گل محمدی به ایلکا آمده است:
با عنایت به تعهد و تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شمالغرب منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت های مادی و معنوی، خلاقیت، تلاش و همکاری سایر مدیران و پرسنل ذیربط، در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.
 
 
بنا به همین گزارش، جلسه معارفه ایلکا با حضور شاملو معاون توسعه منابع اداره کل، خرم رئیس حراست و نظر مدیر روابط عمومی اداره کل در محل اداره ورزش و جوانان شمالغرب برگزار شد.
در این جلسه ضمن تشکر از تلاش های جعفر زرنگار در چند سال گذشته، اجرا و بهبود برنامه های هیئت ها و توجه به اماکن ورزشی مورد توجه و تاکید شاملو قرار گرفت.
در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شمالغرب، ایلکا با اشاره به فعالیت های رو به رشد و تمرکز قهرمانان در این حوزه گفت: امیدوارم در این مسئولیت بتوانم موجب تلاش های بیشتر در زمینه توسعه تعالی وزش در حوزه شمالغرب به عنوان بزرگترین حوزه تهران باشم.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز